Når man ikke er sammen med faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Lahn11 skriver:

Du har ret, fødslen handler KUN om dig, barnet er der ikke endnu, så kan ikke se hvorfor han skulle ind inden barnet er der ? Så er der jo kun dig med frygtelige smerter at se på .. Og når i ikke er sammen, tja, jeg fik ro og støtte i at min kæreste kyssede mig og sagde han elskede mig .. 

Kan godt være det bare er mig, men synes det ville være for mærkeligt at have andre end ham jeg er seksuelt sammen med, eller en der Kunne støtte mig ordenligt uden at jeg skulle ligge der med store smerter, OG være blufærdig (Ville jeg være hvis en x skulle kigge mig direkte op i " bib " ) 

gør hvad du føler for .. Og hvad du er tryg ved .. Du er nødt til at være tryg i den sårbare tilstand du skal i .. Ville tage min mor med istedet.. 

Og så lade ham se barnet når det er født, og du er tryg og der faktisk er et barn at se.. Kan ikke se hvorfor en mand skal med for at se en masse smerte .. Selvf. Skal han se barnet når det er der.. Men selve fødslen .. Nej det mener jeg er mor og barn det hele omhandler !! 

altså jeg har ikke selv stået i det men jeg giver helt ret her jeg ville ikke selv have haft en x jeg næsten ikke kender til at stå og se på mig næsten nøgen og i sådan en sårbar situartion det ville være meget ubehaligt og jeg ville nok ikke kunne koncentrer mig ordenlig om fødslen husk det handler om dig det er dig der skal føde ikke ham han kan altid se barnet bag efter håber ikke det gør noget jeg svarede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Havde IKKE besluttet mig der ! Og ville høre andre af hvordan de havde gjort er det okay med dig ?

Du behøver ikke blive så aggressiv.

Men jeg har ingen forståelse for at man kun tænker mig, mig, mig.

Det er ikke kun dit barn men også hans. Jeg kan godt forstå at han godt vil være med hele vejen.

Er du så også for fin til at tage imod hans penge?

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Anna111 skriver:

altså jeg har ikke selv stået i det men jeg giver helt ret her jeg ville ikke selv have haft en x jeg næsten ikke kender til at stå og se på mig næsten nøgen og i sådan en sårbar situartion det ville være meget ubehaligt og jeg ville nok ikke kunne koncentrer mig ordenlig om fødslen husk det handler om dig det er dig der skal føde ikke ham han kan altid se barnet bag efter håber ikke det gør noget jeg svarede 

det er præcis sådan jeg os har det.

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Du behøver ikke blive så aggressiv.

Men jeg har ingen forståelse for at man kun tænker mig, mig, mig.

Det er ikke kun dit barn men også hans. Jeg kan godt forstå at han godt vil være med hele vejen.

Er du så også for fin til at tage imod hans penge?

Nej det har du ikke, fordi du netop ikke har stået i min situtation . Penge og fødsel hmm det er vidst ikke det samme. Og jeg har ikke modtaget en eneste krone fra ham , har købt alt selv.

Anmeld

5. januar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

Havde IKKE besluttet mig der ! Og ville høre andre af hvordan de havde gjort er det okay med dig ?

Hold da op hvor er du agressiv. Det er da vildt. Måske du lige skulle trække vejret et øjeblik.

Anmeld

5. januar 2013

Bebsen

Baagøe skriver:

OMG! Sikke en padde...

Jep!!

Anmeld

5. januar 2013

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Hold da op hvor er du agressiv. Det er da vildt. Måske du lige skulle trække vejret et øjeblik.

måske du ikke skulle blande dig , det er jo ikke dig jo skriver til

Anmeld

5. januar 2013

Lullaby

Anonym skriver:

måske du ikke skulle blande dig , det er jo ikke dig jo skriver til

Nej men derfor kan jeg nu godt blande mig i hvordan du skriver til andre.

Anmeld

6. januar 2013

Pige2009

Bebsen skriver:

Jep!!

Anmeld

6. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej det har du ikke, fordi du netop ikke har stået i min situtation . Penge og fødsel hmm det er vidst ikke det samme. Og jeg har ikke modtaget en eneste krone fra ham , har købt alt selv.

Nej jeg har ikke stået i din situation og kommer forhåbentlig ikke til det. Men jeg har født med min kæreste ved min side. Jeg så hans glæde da vores dreng kom til verden. Jeg ville ikke frarøve en far denne glæde. Og jeg mener bestemt ikke at det kun er dig det handler om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.