Når man ikke er sammen med faren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Dorthe1986

Det kan godt være det er dig der skal føde... og på den ene side kan jeg godt forstå du ikke vil have mig, eller at det er underligt for dig.

Men synes måske ikke at man bare kan afskære ham den mulighed. Det er jo ligeså meget hans barn som det er dit og han fortjener vel også den oplevelse det er at se sit barn komme til verden.

Jeg ville i hvert fald tage en snak med ham og så lav en aftale om, hvad hans rolle eventuelt skal være osv. Når i nu ikke er uvenner kan jeg altså ikke se problemet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

132319

Anonym skriver:

Til jer som er gravid og singler. Skal faren med til fødsel eller hvordan gør i ? Jeg kan ikke finde ud af om jeg er tryg ved at have ham med eller har lyst til det? Men på den anden siden det er hans første barn, synes næsten han skal opleve den fantastiske oplevelse os. Uhh synes det er svært. Med min datter var faren med selvom vi ikke var sammen, men synes bare at det var noget andet for det var vores andet barn og vi havde været sammen i 5 år .

Min søns biofar var ikke med til fødslen men det var fordi han ikke ville have noget med det at gøre, dengang.

Hvis faderen var interesseret, måtte han for min skyld gerne komme med. Det er lige så meget mit som hans barn der kommer til verden og det ville jeg ikke frarøve ham.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Har kun brug for at høre meninger fra dem der enten står i min situtation eller har været i den og ikke fra jer der aldrig har prøvet det

Anmeld

2. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Har kun brug for at høre meninger fra dem der enten står i min situtation eller har været i den og ikke fra jer der aldrig har prøvet det

Jeg stod i det for snart 4 år siden...
Faderen har hele vejen igennem haft mulighed for at springe på men har ikk gjort det.
Derfor var min mor med til fødslen...

Men jeg mener stadig 100% at faderen til barnet skal have muligheden for selv at vælge...
Hvorfor skulle han ikk måtte deltage ??

På den anden side , ved du jo hva det hele handler om. Så jeg synes bestemt du skal give ham tilbudet, og vil han med - så snakker i om hvordan og hvorledes han skal forholde sig. Fx om han skal klippe naglestregen !
Jeg synes det vil være SÅ egoistisk at sige han ikk må komme med !!

Anmeld

2. januar 2013

Bebsen

Anonym skriver:

Til jer som er gravid og singler. Skal faren med til fødsel eller hvordan gør i ? Jeg kan ikke finde ud af om jeg er tryg ved at have ham med eller har lyst til det? Men på den anden siden det er hans første barn, synes næsten han skal opleve den fantastiske oplevelse os. Uhh synes det er svært. Med min datter var faren med selvom vi ikke var sammen, men synes bare at det var noget andet for det var vores andet barn og vi havde været sammen i 5 år .

Min drengs far var ikke med, jeg ville ellers gerne have haft ham med, men han insisterede på at have hans nye kæreste med, så trak jeg ligesom tilbuddet tilbage!

Men kan i enes osv, så ville jeg klart tage ham med!

Anmeld

2. januar 2013

Ditte-3

Jeg har født to a mine uden faren var med. Var alene men lægerne og jormøderne er rigtig søde til at tage sig af en 

Anmeld

3. januar 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det er jo mig det handler om, og ikke ham . Så vælger og tænke på hvad jeg har behov for og ikke hans behov

Hvorfor handler det kun om dig? Er det ikke også hans barn?

Anmeld

3. januar 2013

LouiseVous skriver:

Jeg vil til hver en tid give ham muligheden !

Det er et fælle barn, man kan ikk bare lukke a !!
Hvis han selv vælger at sige nej, er det sådan det er. Men du har som mor stadig givet ham valget...

Det duer ikk altid at være så egoistisk.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor handler det kun om dig? Er det ikke også hans barn?

det er mig der skal føde ikke ham , mig der skal ligge med alle smerterne heller ikke ham. Og det er mig der skal føle mig til pas under fødselen,
så ja det handler om mig

Anmeld

4. januar 2013

Anonym skriver:

det er mig der skal føde ikke ham , mig der skal ligge med alle smerterne heller ikke ham. Og det er mig der skal føle mig til pas under fødselen,
så ja det handler om mig

Undskyld...troede det handlede om jeres fælles barn. Der tog jeg vidst fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.