Ville I ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2009

Stumpen

Mathilde skriver:

Har lige fået svar på nogle prøver fra min læge som blev taget i torsdags... Det viser sig at jeg har blærebetændelse, så måske er det derfor jeg har smerter nederst i maven... Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, så jeg ved ikke hvordan det plejer at føles

Du kan vist heller ikke helt regne med at du vil føle det på samme måde, når du ikke er gravid..
Jeg har også haft blærebetændelse i denne graviditet og det blev udelukket opdaget ved de urinprøver jeg tog med til læge ved graviditetstjek.. Havde overhovedet ingen smerter.. og lægen mente at det er fordi man er mere åben optil eller noget i den stil at jeg ikke selv havde lagt mærke til noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Cris

Nååå, måske derfor føles det mærkeligt, at blive presset i området! Men godt du ringede og fand på det. Så ved du, hvad der sker! Jeg håber, at du ikke have for mange smerter nu i de sidste uger!

Anmeld

15. juni 2009

Mathilde

Stumpen skriver:

Du kan vist heller ikke helt regne med at du vil føle det på samme måde, når du ikke er gravid..
Jeg har også haft blærebetændelse i denne graviditet og det blev udelukket opdaget ved de urinprøver jeg tog med til læge ved graviditetstjek.. Havde overhovedet ingen smerter.. og lægen mente at det er fordi man er mere åben optil eller noget i den stil at jeg ikke selv havde lagt mærke til noget..

Ja jeg har lige læst, at det ikke svier på samme måde når man er gravid, fordi man er mere åben og hyppige vandladninger har man i forvejen
Det eneste jeg har mærket er ømhed/smerter nederst i maven og det er først her i weekenden, jeg har bemærket noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.