Ville I ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2009

Mathilde

Nu har jeg ringet...
JM sagde, at hun troede jeg havde overanstrengt mit bækken og at lillepigen har lagt sig rigtig godt ned i bækkenet og er faldet mere til ro dernede, hvilket er meget almindeligt.
Hun sagde jeg skulle tage nogle panodil og få slappet af og så ringe hvis det blev værre...
Knus og tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Mira0911

Mathilde skriver:

Nu har jeg ringet...
JM sagde, at hun troede jeg havde overanstrengt mit bækken og at lillepigen har lagt sig rigtig godt ned i bækkenet og er faldet mere til ro dernede, hvilket er meget almindeligt.
Hun sagde jeg skulle tage nogle panodil og få slappet af og så ringe hvis det blev værre...
Knus og tak for svar

Det var godt...

Anmeld

14. juni 2009

prettybutterfly

Godt du ringede! Har du det bedre? God bedring! Og håber alt er perfekt med den lille prinsesse!

Anmeld

14. juni 2009

Mathilde

prettybutterfly skriver:

Godt du ringede! Har du det bedre? God bedring! Og håber alt er perfekt med den lille prinsesse!

Tak nej jeg synes ikke det er bedre, tværtimod... Men mon ikke en god nats søvn gør gavn

Anmeld

14. juni 2009

LotteN

godt at høre du fik ringet og det er normalt...
Tag du hellere og hop i seng og få slappet af de næste par dage...
God bedring..!

Anmeld

14. juni 2009

vanessa

min mave er også sunket ned...og har ondt især når jeg ligger ned i skambenet...men  det er normalt...min jordmoder sagde at det betyder at der så ikke er så langt endnu til fødsel...
Men godt du fik ringet

vanessa
uge 37+5

Anmeld

15. juni 2009

Mathilde

LotteN skriver:

godt at høre du fik ringet og det er normalt...
Tag du hellere og hop i seng og få slappet af de næste par dage...
God bedring..!

Ja jeg må hellere tage den med ro... Jeg kan åbenbart ikke holde til så meget som jeg gerne vil
Tak..

Anmeld

15. juni 2009

Mathilde

vanessa skriver:

min mave er også sunket ned...og har ondt især når jeg ligger ned i skambenet...men  det er normalt...min jordmoder sagde at det betyder at der så ikke er så langt endnu til fødsel...
Men godt du fik ringet

vanessa
uge 37+5

Min mave er sunket lidt i løbet af de sidste par uger og lillepigen står helt fast i bækkenet. Men igår synes jeg bare maven sank heeelt ned!
Hmm der skulle gerne være lidt tid til hun vil ud endnu

Anmeld

15. juni 2009

Cris

Ja, jeg ville også ringe eller komme forbi til JM. Det er også godt, at de ved, hvad der sker, så I allesammen ved, at den lille kunne komme lidt tidligere eller alt ser normalt ud.

Anmeld

15. juni 2009

Mathilde

Har lige fået svar på nogle prøver fra min læge som blev taget i torsdags... Det viser sig at jeg har blærebetændelse, så måske er det derfor jeg har smerter nederst i maven... Jeg har aldrig haft blærebetændelse før, så jeg ved ikke hvordan det plejer at føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.