Ville I ringe til fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
22 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Mathilde

Jeg begyndte at have ret ondt i min lænd og skamben igår aftes og havde svært ved at gå... Idag har jeg fortsat ondt, mest fortil i skamben og nederst i maven. Det gør ikke ondt når jeg sidder helt stille, men ved bevægelse får jeg ondt, især når jeg skal gå...
Maven er sunket meget langt ned!!! og har helt ændret form. Lillepigen er ikke så aktiv som hun plejer at være, dog har jeg fornemmet hende idag (mere rolige/forsigtige bevægelser end ellers).

Min kæreste + mor mener jeg skal ringe til fødegangen, men jeg er i tvivl.
Hvad ville I gøre?

Knus Mathilde 35+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Smukkert

Det kan aldrig skade at ringe.. Så er du mindre bekymret

Anmeld

14. juni 2009

A.

det du beskriver er meget normalt det har jeg også haft er du urolig så ring hellere en gang for meget end for lidt..

Anmeld

14. juni 2009

Mathilde

agnieszka skriver:

det du beskriver er meget normalt det har jeg også haft er du urolig så ring hellere en gang for meget end for lidt..

Jeg tænker også at det er helt normalt...men min kæreste + mor er bekymrede og synes jeg skal ringe. Jeg vil bare nødig ringe og lyde pyldret....
Men maven er godt nok faldet helt ned -ser mystisk ud og så er den øm!

Anmeld

14. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mathilde skriver:

Jeg begyndte at have ret ondt i min lænd og skamben igår aftes og havde svært ved at gå... Idag har jeg fortsat ondt, mest fortil i skamben og nederst i maven. Det gør ikke ondt når jeg sidder helt stille, men ved bevægelse får jeg ondt, især når jeg skal gå...
Maven er sunket meget langt ned!!! og har helt ændret form. Lillepigen er ikke så aktiv som hun plejer at være, dog har jeg fornemmet hende idag (mere rolige/forsigtige bevægelser end ellers).

Min kæreste + mor mener jeg skal ringe til fødegangen, men jeg er i tvivl.
Hvad ville I gøre?

Knus Mathilde 35+4

jeg ville helt klart ringe...

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

Mathilde skriver:

Jeg tænker også at det er helt normalt...men min kæreste + mor er bekymrede og synes jeg skal ringe. Jeg vil bare nødig ringe og lyde pyldret....

Du er da slet ikke pylret ved at ringe... Ring da endelig og forhør dig.. Så får du da svar på hvad det kan være...

Anmeld

14. juni 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Jeg ville ringe for din kærestes skyld for det er os vigtigt at han er tryk ved det hele. og som de siger på fg der er aldrig nogen dumme spørgsmål og heller ringe en gang for meget en for lidt. min hvis din kæreste er bekymret ville jeg klart ringe.

Anmeld

14. juni 2009

eliasogmor

skynd dig at ringe...knus

Anmeld

14. juni 2009

Pia

Ring..
Hellere ring en gang for meget end for lidt..

Pia.

Anmeld

14. juni 2009

trunte89

Diana... skriver:

Jeg ville ringe for din kærestes skyld for det er os vigtigt at han er tryk ved det hele. og som de siger på fg der er aldrig nogen dumme spørgsmål og heller ringe en gang for meget en for lidt. min hvis din kæreste er bekymret ville jeg klart ringe.

Lige mine ord!

Det er også virgtig, at din kæreste føler sig tryg ved det hele. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.