Er jeg virkelig den eneste??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

christina92

annec skriver:

Der glæder sig til at det blir ens tur til at føde? 

Lige siden et par dage efter jeg fødte min guldklump har jeg glædet mig til at skulle ligge der igen syntes det var vildt stort og smukt og bare en fantastisk oplevelse. Folk kikker bare altid så underligt på mig når jeg siger det :-) 

knus Anne 15+6 

Og godt nytår! :-)

Jeg glæder mig da hel vild til vi engang skal have nr. 2 og jeg får lov til at opleve det igen! Synes det er det mest fantastiske jeg har oplevet at føde!

Men jo, folk kigger lidt sjovt på en når man siger det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

mortilnoahogmelina

Selvom min notatet fødsel vær fantastisk og hurtig , så må jeg indrømme da jeg fødte før andre gang før 8 uger siden der sagde jeg mange gange at det var det dummeste jeg havde valgt at gennemgå igen .. før helved det gjordet mere ondt den her gang måske forsinkelser min fødsel kun tog 5 timetal fra første ve .. nu får jeg desværre nok ikke flere børn , men jeg kunne stadig godt tænke MIG at føde igen os selvom det gør ufattelig ondt og jeg aldrig har nåede at få noget smertestillende nogen af gangene ..

Anmeld

1. januar 2013

Muhmi

Nej du er ikke den eneste

Jeg glæder mig også HELT vildt.. Ikke så meget til smerterne Men helt klart til resultatet... Jeg glæder mig som et lille barn i en slikbutik til at se vores næste søn, holde ham, kysse ham og fortælle ham hvor højt jeg elsker ham... Det er det fedeste øjeblik i hele mit liv, da jeg fødte Silas, så jeg kan slet ikke vente på jeg skal det igen om en måneds tid

Anmeld

1. januar 2013

Muhmi

Nej du er ikke den eneste

Jeg glæder mig også HELT vildt.. Ikke så meget til smerterne Men helt klart til resultatet... Jeg glæder mig som et lille barn i en slikbutik til at se vores næste søn, holde ham, kysse ham og fortælle ham hvor højt jeg elsker ham... Det er det fedeste øjeblik i hele mit liv, da jeg fødte Silas, så jeg kan slet ikke vente på jeg skal det igen om en måneds tid

Anmeld

1. januar 2013

annec

Nadia&Daniel skriver:

Tja, imelle os (og alle andre på baby.dk) - håbede jeg på okt. 2013  Men det er sat på standby - da jeg har fået nyt job, og gerne lige vil ordentlig i gang der..

Hehe :-) lyder os skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.