Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der glæder sig til at det blir ens tur til at føde?
Lige siden et par dage efter jeg fødte min guldklump har jeg glædet mig til at skulle ligge der igen syntes det var vildt stort og smukt og bare en fantastisk oplevelse. Folk kikker bare altid så underligt på mig når jeg siger det :-)
knus Anne 15+6
Og godt nytår! :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
annec skriver: Der glæder sig til at det blir ens tur til at føde? Lige siden et par dage efter jeg fødte min guldklump har jeg glædet mig til at skulle ligge der igen syntes det var vildt stort og smukt og bare en fantastisk oplevelse. Folk kikker bare altid så underligt på mig når jeg siger det :-) knus Anne 15+6 Og godt nytår! :-)
jeg har valgt at Glæde mig til fødslen, istedet for at frygte den
ved jo hvor hamrende ondt det gør, men som du selv siger det er det mest fantastisk og smukkeste ting i hele verden at føde et barn
Jeg glæder mig faktisk også til min fødsel, selv om jeg ikke rigtig ved hvad der venter Håber det bliver en rigtig god oplevelse! Det bliver hvert fald en oplevelse for livet
Godt nytår til dig også!
Til trods for min fødsel ikke gik som forventet da lilleigen var ude.. vil jeg sige at selve fødsels forløbet var en fantastisk oplevelse... og det var så vildt.. Nørj det gjorde ondt men hold nu op d et var fantastisk..
så ja jeg glæder mig til jeg skal føde igen ... selvom det kun er 10 uger siden jeg fødte..
Glæder mig ikke til at føde (har dog ikke oplevet det endnu - fik kejsersnit) MEN glæder mig til det er MIN tur igen at gå rundt med smuk tyk mave
Nadia&Daniel skriver: Glæder mig ikke til at føde (har dog ikke oplevet det endnu - fik kejsersnit) MEN glæder mig til det er MIN tur igen at gå rundt med smuk tyk mave
Hvornår skal du så det?
annec skriver: Hvornår skal du så det?
Tja, imelle os (og alle andre på baby.dk) - håbede jeg på okt. 2013 Men det er sat på standby - da jeg har fået nyt job, og gerne lige vil ordentlig i gang der..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128