Jeg har fået job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Skal til eksamen om 14 dage!  Puuh det er tæt på - får helt sommerfugle i maven!

Efter den 21. januar er jeg all yours Ringer lige når de hele er overstået 

Kan jeg godt forstå!!!  Og tænk at så er du færdig, det er bare så flot  Bliver så vildt

Uhhh - glæder mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Kan jeg godt forstå!!!  Og tænk at så er du færdig, det er bare så flot  Bliver så vildt

Uhhh - glæder mig 

Tak smukke! 

Ja det er sq lidt vildt. Tænk at man har studeret hele sit liv, og så skal det bare være slut! Puuh hehe.

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

Du har ret! Det skal man ikke, jeg har jo heller ikke lyst til at være et sted jeg ikke finder mig tilpas.

Ja, det er fantastisk du har fundet en elevplads! Hvor er det egentlig henne?

Nej, det skal jo også helst være et blivende sted

Det er i en engros skovirksomhed, der sælger Tommy Hilfiger sko og et mærke der hedder Nome Et "lille" hyggeligt firma der ligger på østerbro, lige på kanten til Hellerup

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Nej, det skal jo også helst være et blivende sted

Det er i en engros skovirksomhed, der sælger Tommy Hilfiger sko og et mærke der hedder Nome Et "lille" hyggeligt firma der ligger på østerbro, lige på kanten til Hellerup

Ej, hvor skønt!  Lyder som et hyggeligt sted.

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Tak smukke! 

Ja det er sq lidt vildt. Tænk at man har studeret hele sit liv, og så skal det bare være slut! Puuh hehe.

Ja - man kan slet ikke forestille sig det Men det bliver så godt  

Og du skal nok finde noget hurtigt  

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ja - man kan slet ikke forestille sig det Men det bliver så godt  

Og du skal nok finde noget hurtigt  

Ja det håber jeg 

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

Dejligt, tillykke med elevpladsen, håber det går godt der og at det hele kører med lillemanden

Anmeld

10. januar 2013

RiUL

Miss-86 skriver:

Dejligt, tillykke med elevpladsen, håber det går godt der og at det hele kører med lillemanden

Det går bare så godt Jeg er bare helt vildt træt når jeg kommer hjem, og savner Oliver Men det er bare så fedt at se hvor glad han blir når mor kommer hjem  

Anmeld

10. januar 2013

Miss-86

RiUL skriver:

Det går bare så godt Jeg er bare helt vildt træt når jeg kommer hjem, og savner Oliver Men det er bare så fedt at se hvor glad han blir når mor kommer hjem  

Ja, det tror jeg gerne.. Det er en stor omvæltning både for dig og Oliver, men det må da være dejligt at være så savnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.