Jeg har fået job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2013

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det må jeg nok sige! Går det ellers godt efter du er startet?

Vi må lige slå hovederne sammen en dag så jeg kan høre alt om det 

- Ja, det går rigtig godt Det er virkelig skønt at lave noget Hvornår er det nu du skal til eksamen?

Ja, det synes jeg i hvert fald - du må lige gi lyd fra dig, når I har tid, evt en lørdag eller søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

Dejligt at høre! Nej vel? Man tilvænner sig hurtigt nye vaner. Og Oliver er glad for vuggeren?

iiih det går af røvens til - søger og søger, men ingen bid!!

Ja, nemlig Ja, Oliver elsker vuggestuen, og det er jo kæresten der henter, og han fortæller at Oliver får så meget ros for at være nem (!!!) hehe

Øv, hvad søger du? Der skal nok dukke noget op 

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Ja, nemlig Ja, Oliver elsker vuggestuen, og det er jo kæresten der henter, og han fortæller at Oliver får så meget ros for at være nem (!!!) hehe

Øv, hvad søger du? Der skal nok dukke noget op 

eeeej, hvor lækkert, så blir det da vidst ikke meget bedre

Jamen, jeg er jo uddannet hos ILVA (Ishøj).. så butik, det kan jeg! (har i øvrigt arbejdet 3 år hos Kvickly amager, hehe).. så alt indenfor det... det er ik rigtig det jeg gider, men lige nu er det faktisk kommet så vidt jeg gerne bare vil uuuuud

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

eeeej, hvor lækkert, så blir det da vidst ikke meget bedre

Jamen, jeg er jo uddannet hos ILVA (Ishøj).. så butik, det kan jeg! (har i øvrigt arbejdet 3 år hos Kvickly amager, hehe).. så alt indenfor det... det er ik rigtig det jeg gider, men lige nu er det faktisk kommet så vidt jeg gerne bare vil uuuuud

Hvad ville du så rigtig gerne?

Men kan godt forstå du gerne bare vil ud, hvad med virksomhedspraktik/løntilskud?

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Hvad ville du så rigtig gerne?

Men kan godt forstå du gerne bare vil ud, hvad med virksomhedspraktik/løntilskud?

Ved du hvad, jeg har faktisk ingen idé!! Måske gerne noget receptionist indenfor hotelbranchen eller noget

Jo, det har jeg tænkt på - jeg skal på jobsøgningskursus fra d. 14 jan-8. feb, så mon ikke jeg kan finde ud af noget mere der

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

Ved du hvad, jeg har faktisk ingen idé!! Måske gerne noget receptionist indenfor hotelbranchen eller noget

Jo, det har jeg tænkt på - jeg skal på jobsøgningskursus fra d. 14 jan-8. feb, så mon ikke jeg kan finde ud af noget mere der

Det lyder også spændende Jeg er jo også uddannet i butik, og det er bare no go, det skal jeg aldrig igen

Ja, det kan være de har nogle gode ideer  

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Det lyder også spændende Jeg er jo også uddannet i butik, og det er bare no go, det skal jeg aldrig igen

Ja, det kan være de har nogle gode ideer  

Jep vi må se

Ja, det er bare træls jeg valgte den udd. dengang! Men sån er det nu engang..

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

Jep vi må se

Ja, det er bare træls jeg valgte den udd. dengang! Men sån er det nu engang..

Ja, sådan har jeg også haft det! Fortrød inderligt at jeg ikke tog kontoruddannelsen, tog endda kontorlinien på hg...

Men nu har jeg fået kontorelev job, og de valgte mig også fordi jeg havde arbejdserfaring Så du skal nok finde noget - synes ikke at man skal gå alt for meget på kompromis bare fordi man går ledig - synes det er vigtigt at man finder noget man er rigtig glad for

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

- Ja, det går rigtig godt Det er virkelig skønt at lave noget Hvornår er det nu du skal til eksamen?

Ja, det synes jeg i hvert fald - du må lige gi lyd fra dig, når I har tid, evt en lørdag eller søndag?

Skal til eksamen om 14 dage!  Puuh det er tæt på - får helt sommerfugle i maven!

Efter den 21. januar er jeg all yours Ringer lige når de hele er overstået 

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Ja, sådan har jeg også haft det! Fortrød inderligt at jeg ikke tog kontoruddannelsen, tog endda kontorlinien på hg...

Men nu har jeg fået kontorelev job, og de valgte mig også fordi jeg havde arbejdserfaring Så du skal nok finde noget - synes ikke at man skal gå alt for meget på kompromis bare fordi man går ledig - synes det er vigtigt at man finder noget man er rigtig glad for

Du har ret! Det skal man ikke, jeg har jo heller ikke lyst til at være et sted jeg ikke finder mig tilpas.

Ja, det er fantastisk du har fundet en elevplads! Hvor er det egentlig henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.