Jeg har fået job :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.458 visninger
28 svar
0 synes godt om
31. december 2012

RiUL

Jubii, jeg har fået kontorelev plads, og skal starte på torsdag den 3/1 Bliver spændende

MEN puha hvor er jeg nervøs - både mht arbejdstider, aflevering og afhentning af Oliver.

Jeg skal aflevere og far skal hente, men der er ca 45 minutters transporttid til min arbejdsplads, så jeg skal aflevere ham kl.7.30 og jeg synes det er SÅ tidligt Men er jo også bare vant til at have stille og rolige morgenener med Oliver. 

Hvad tid afleverer og henter I?  

Farmand har heldigvis tidligt fri fra skole, og kan hente nogenlunde tidligt hverdag  

Men ih hvor jeg kommer til at savne lillemanden, er ikke så sent hjemme - men når man er vant til noget andet

GODT NYTÅR TIL ALLE JER DEJLIGE SEPTEMBER MØDRE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Jubii, jeg har fået kontorelev plads, og skal starte på torsdag den 3/1 Bliver spændende

MEN puha hvor er jeg nervøs - både mht arbejdstider, aflevering og afhentning af Oliver.

Jeg skal aflevere og far skal hente, men der er ca 45 minutters transporttid til min arbejdsplads, så jeg skal aflevere ham kl.7.30 og jeg synes det er SÅ tidligt Men er jo også bare vant til at have stille og rolige morgenener med Oliver. 

Farmand har heldigvis tidligt fri fra skole, og kan hente nogenlunde tidligt hverdag  

Men ih hvor jeg kommer til at savne lillemanden, er ikke så sent hjemme - men når man er vant til noget andet

KÆMPE tillykke, hvor er det bare dejligt for dig

Når jeg går hjemme afl jeg 8.00 og henter ved 15 tiden - nu her hvor jeg har været på kursus f.eks. har jeg afl 7.45 og hentet 15.30. Der er børn i dp'eren der blir afl tidligere og hentet senere, og egentlig er det vel bare en vanesag

Men ja, når alting er nyt blir det med garanti hårdt i starten.. osse bare det der med at man SELV skal være klar om morgenen osse hehe!

GODT NYTÅR til dig osse! Pas på jer selv

Anmeld

1. januar 2013

morpåthurø

RiUL skriver:

Først rigtig godt nytår til jer også, Håber I havde en god aften.

Og Tillykke med elevpladsen- skønt for dig!

Min dreng Marius bliver afleveret kl. 6.45 om morgenen når jeg møder kl. 7.15 og hentet ca 15.30. Det er både mig som henter og bringer og derfor er hans rimelig lang.

Men det er bestemt en vanesag. Vores morgen kører som perler på snor når vi skal tidligt afsted, men jeg har i hvert fald 1 hverdagsfri om ugen og den morgen giver vi os god tid og hygger og så bliver han først afleveret 9.30.

Men rigtig meget held og lykke med det hele. Er helt sikker på det nok skal gå rigtig godt!

Anmeld

1. januar 2013

L&V

Ih tillykke, det bliver da spændende og dejligt for jer.. Laura har ofte lange dage da min mand arbejder meget og det gør jeg også +han rejser med jobbet og jeg har transport til.. Hun bliver afleveret mellem 6.30-08.00(en gang om måneden kl 10) og hentet mellem 15.30 og 16.10.. Engang imellem henter mormor da vi ikke kan nå det.. Det er en vane det hele, vores morgener er os stille og rolige vi skal bare noget tidligere op end når vi har fri.. Og gud hvor jeg os savner hende i løbet af dage og især når vi har haft sådan en go lang ferie .

Anmeld

2. januar 2013

Ka+Ma=Be

Er dybt skuffet! Hvem skal nu underholde mig når jeg bliver arbejdsløs???  

Eeeej! Jeg er SÅ glad på dine vejne smukke 

Det er da bare skide skønt for jer Du må endelig fortælle, når du kommer igang.

Kys og kram fra Katja og Benjamin som saaavner jer! 

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Hej søde, vil bare høre hvordan det går med job og Oliver i vuggestuen?

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Er dybt skuffet! Hvem skal nu underholde mig når jeg bliver arbejdsløs???  

Eeeej! Jeg er SÅ glad på dine vejne smukke 

Det er da bare skide skønt for jer Du må endelig fortælle, når du kommer igang.

Kys og kram fra Katja og Benjamin som saaavner jer! 

Det er også bare dårligt planlagt ;( hehe.. Ville elske at gå arbejdsløs sammen med dig

Vi savner jer 

Anmeld

7. januar 2013

RiUL

HeidiØ skriver:

Hej søde, vil bare høre hvordan det går med job og Oliver i vuggestuen?

Det går rigtig godt Det er et skønt job, og det er ikke så slemt det der morgenræs, som jeg forestillede mig  

Hvad med dig og job, smukke?

Anmeld

7. januar 2013

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Det er også bare dårligt planlagt ;( hehe.. Ville elske at gå arbejdsløs sammen med dig

Vi savner jer 

Ja det må jeg nok sige! Går det ellers godt efter du er startet?

Vi må lige slå hovederne sammen en dag så jeg kan høre alt om det 

Anmeld

7. januar 2013

HeidiØ

RiUL skriver:

Det går rigtig godt Det er et skønt job, og det er ikke så slemt det der morgenræs, som jeg forestillede mig  

Hvad med dig og job, smukke?

Dejligt at høre! Nej vel? Man tilvænner sig hurtigt nye vaner. Og Oliver er glad for vuggeren?

iiih det går af røvens til - søger og søger, men ingen bid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.