Kan du ikke tage en ambulance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

san

Det er sgu det mindeste han kan gøre, og så er det sgu lige meget hvad job han har.. Du har gået i 9 mdr og haft jeres baby i maven, hvilket er super dejligt, men så kan han ikke lige tage med din op og føde? hvad er det for noget, det skal han sgu bare.... bliver sgu gal på dine vejne .. kan godt være du vist han var dj inden du blev gravid, meen den ene dag kan han sgu godt tage fri.... du skal selvf have den støtte du har brug for igennem din mand, så må han bare ligge det dj job på hylden for en dag...

Mænd er sgu nogen gange for meget håber du får en dejlig fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

bøllen

Lise skriver:

WHAAART?!!!  En mand skal bare slippe hvad som helst, og støtte sin kvinde når hun føder hans barn! Basta!

Enig ........

Anmeld

31. december 2012

B&J

nu har jeg kigget på denne side 3 gange jeg ved endelig ikke hvad jeg skal skrive fordi, tænker han slet ikke på dig eller er han bare en egoistisk skid

Anmeld

31. december 2012

o1Mutte

Lise skriver:

WHAAART?!!!  En mand skal bare slippe hvad som helst, og støtte sin kvinde når hun føder hans barn! Basta!

Enig. Havde fået et hysterisk anfald på min mand hvis han havde fyret den af

Anmeld

31. december 2012

Elgaard73

Hold da op.... Havde manden herhjemme, kommet med sådan en udmelding, så havde han da godt nok fået en kæmpe verbal røvfuld!

Hvor bliver jeg ked af det på dine vegne. Hvis han ikke engang kan være der for dig til en fødsel, hvornår kan han så...?

Der er noget seriøst galt med hans måde at prioritere (staves?) på...

Kram herfra ( Håber ikke at du føder den 12.) 

Anmeld

11. januar 2013

grønbæk

Vis ham tråden!

Anmeld

11. januar 2013

Troldemommi

Lise skriver:

Enig

Anmeld

11. januar 2013

Monski

grønbæk skriver:

Vis ham tråden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.