Kan du ikke tage en ambulance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. december 2012

Anonym trådstarter

Har termin om små 4 uger, hvor min mand så har et dj-job den 12. Januar... Han spørger så idag om jeg ikke kan ringe efter en ambulance, og så lige selv tage ned og klare det? Nu ligger jeg i sengen og er både skuffet og ked af det skulle bare lige ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Har termin om små 4 uger, hvor min mand så har et dj-job den 12. Januar... Han spørger så idag om jeg ikke kan ringe efter en ambulance, og så lige selv tage ned og klare det? Nu ligger jeg i sengen og er både skuffet og ked af det skulle bare lige ud med det...

Mente han det seriøst ? eller tror du det var for sjov ??

Anmeld

30. december 2012

Lise

Generelt? Eller hvis du nu skulle føde den 12. januar?

Anmeld

30. december 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ej, han kan da ikke have ment det i ramme alvor Du kan jo så fortælle ham, at man idag ikke bare kan tage en ambulance, når man skal føde! 

Han kan vel skaffe sig back-up lige netop den dag - det er jo en oplevelse for livet at hjælpe sådan en til verden

Anmeld

30. december 2012

Kamulla

EJ!!! han burde få en dumplad lige i nakken for den kommentar.. for sjov eller ikke for sjov!!

1. man kan ikke bare ringe efter en ambulance..

2. han lader dig da ikke i stikken for et Dj job, når du skal føde jeres lille barn som er det største.. fyyyyy

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Mente han det seriøst ? eller tror du det var for sjov ??

Tror han mente det, det er nr. 3 vi skal ha, og har fået lov af jm at ringe efter ambulance hvis det kommer til at gå rigtig stærkt...

Anmeld

30. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Tror han mente det, det er nr. 3 vi skal ha, og har fået lov af jm at ringe efter ambulance hvis det kommer til at gå rigtig stærkt...

Holda op ..

Det havde jeg virkelig ikke fundet mig i !

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Lise skriver:

Generelt? Eller hvis du nu skulle føde den 12. januar?

Hvis jeg skulle føde den 12. Januar...

Anmeld

30. december 2012

Benjamins'mor

Det havde jeg helt seriøst ikke fundet mig i.

Anmeld

30. december 2012

Lise

Anonym skriver:

Hvis jeg skulle føde den 12. Januar...

Nårmen, så må vi håbe at du ikke føder d. 12. januar, når det nu ikke lige passer herren

Undskyld, men han lyder som et fjols!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.