Kan du ikke tage en ambulance?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

tarkoflen

Jeg håber godt nok ikke det er hans alvor! Hold op hvor var jeg blevet ked af det, hvadenten det er første eller tredje barn! Han har jo en lige så stor andel i baby som du har!

Håber godt nok ikke du føder den 12/1!

Kan godt forstå du er slået ud af kurs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

serinasmor

hmmm .. kan godt forstå du er ked af kommentaren .. meeeeen ... hvis det at være dj er hans job (som i proff og det han lever af) så har du altså ikke ret til at blive sur i min verden ..

den slags proffession er en livsstil som du vidste (går jeg ud fra) var med i pakken da du besluttede han skulle være far til dit barn ..

Anmeld

30. december 2012

Lise

serinasmor skriver:

hmmm .. kan godt forstå du er ked af kommentaren .. meeeeen ... hvis det at være dj er hans job (som i proff og det han lever af) så har du altså ikke ret til at blive sur i min verden ..

den slags proffession er en livsstil som du vidste (går jeg ud fra) var med i pakken da du besluttede han skulle være far til dit barn ..

WHAAART?!!!  En mand skal bare slippe hvad som helst, og støtte sin kvinde når hun føder hans barn! Basta!

Anmeld

30. december 2012

Laulund87

Lise skriver:

WHAAART?!!!  En mand skal bare slippe hvad som helst, og støtte sin kvinde når hun føder hans barn! Basta!

Anmeld

30. december 2012

1990h

Anonym skriver:

Har termin om små 4 uger, hvor min mand så har et dj-job den 12. Januar... Han spørger så idag om jeg ikke kan ringe efter en ambulance, og så lige selv tage ned og klare det? Nu ligger jeg i sengen og er både skuffet og ked af det skulle bare lige ud med det...

øv sikke en trist ting at sige..håber han ændre mening og at bebs ikke kommer den 12 så han kan komme med..

det en mærkelig priotering,.jeg vil også være skuffet.

Anmeld

30. december 2012

1990h

Lise skriver:

Anmeld

30. december 2012

serinasmor

Lise skriver:

hmm .. tjaee ..

men man kan vel ikke som mand tage fri (og beslaglægge hele ens kalender) i de 6 uger hvor det kunne tænke sig muligt at damen fik veer og derfor MÅSKE skal på hospitalet?? når man så er DJ som proff er ens arbejde jo netop at blive booket til at tage på job i den anden ende af landet !

Anmeld

30. december 2012

jydeinden

Anonym skriver:

Har termin om små 4 uger, hvor min mand så har et dj-job den 12. Januar... Han spørger så idag om jeg ikke kan ringe efter en ambulance, og så lige selv tage ned og klare det? Nu ligger jeg i sengen og er både skuffet og ked af det skulle bare lige ud med det...

hmm nu ved jeg ikke hvordan din mand er ansat, men hvis han har muligheden for at få fri og i stadig kan få nogle penge til mad mv.. så vil jeg da håbe han gør det.

Anmeld

31. december 2012

ekebiv

serinasmor skriver:

hmm .. tjaee ..

men man kan vel ikke som mand tage fri (og beslaglægge hele ens kalender) i de 6 uger hvor det kunne tænke sig muligt at damen fik veer og derfor MÅSKE skal på hospitalet?? når man så er DJ som proff er ens arbejde jo netop at blive booket til at tage på job i den anden ende af landet !

Han kunne nu godt ha formuleret sig en anelse mere diplomatisk i mine øjne. Nu ved jeg ikke om han er proff dj eller ej men hans udtalelse om "hun ikke selv lige kan klare den fødsel" er da usmagelig uanset proffession. Hvis han havde haft omløb i hovedet kunne jeg ha accepteret at han ikke lige måske ville kunne køre hende til hospitalet men at han derefter naturligvis vil gøre alt for at komme med det samme. Men sådan er vi jo så forskellige :-)

Anmeld

31. december 2012

Mettefpigen

serinasmor skriver:

m

hmm .. tjaee ..

Ajj men så må man lade være at tage et job så tæt på terminen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.