Kransekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2012

LLN

tarkoflen skriver:

Jeg tænker bare, at det måske er lidt mere lækkert, hvis de er friskbagte, derfor venter jeg til i morgen, men det ved du nok mere om, end jeg gør

Har du både lavet tårnet og det til jer selv ud af den portion du skrev opskriften på? For så må der også være nok i den halve portion, jeg har lavet til os ni, tror du ikke? Ja nu bliver jeg jo helt i tvivl, plejer ikke at kunne begrænse mig, men har gjort forsøget i dag

Jeg har ingen sprøjtepose, så enten bliver de lavet i hånden ellers bruger jeg den plastpose det ligger i, i køleskabet og satser på, jeg kan få noget anstændigt ud af det

Ved godt det er ved at være lidt sent, men jeg synes kransekagen smager bedst og får den bedste konsistens hvis den har været en tur i fryseren efte den er bagt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

JS<3

LouiseVous skriver:

Tak- Det var ikk for at stjæle billedet, men ville bare lige vise Stine resultatet med den opskrift jeg bruge.. Håber det okay

Det da helt okay (:

Anmeld

31. december 2012

JS<3

LLN skriver:

Ved godt det er ved at være lidt sent, men jeg synes kransekagen smager bedst og får den bedste konsistens hvis den har været en tur i fryseren efte den er bagt.

Tak for rådet (:

Anmeld

1. januar 2013

tarkoflen

LLN skriver:

Jamen det må vi prøve næste gang så tak for tippet!

Den blev nu virkelig god, den jeg fik lavet, og meget bedre end sådan en færdigkøbt en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.