God følelse indeni trods ændrede spilleregler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Man ved jo aldrig, om man vil være sammen resten af livet, men jeg har en ret god fornemmelse af, at vi kan klare det meste, efter alt det vi har været igennem de sidste år! Først min stress, så kærestens far, der meget pludseligt blev virkelig syg, og var ved at dø og sidst men ikke mindst fertilitetsbehandling...der er aldrig nogle garantier, men vi har hver især prøvet en masse inden vi blev kærester, og har faktisk kendt hinanden perifært siden folkeskolen, så jeg har en god ide om, hvad jeg går ind til og så føler jeg bare, at vi supplerer hinanden godt!

Jeg er ret sikker på, at han bliver en rigtig god far, fordi han er så kærlig og omsorgsfuld og han glæder sig som et lille barn til vores lille datter kommer til verden! Han har støttet mig i alt også når jeg har været urimelig, fordi jeg var så presset både inden og imens min stress var på sit højeste, synes bare han er en god mand

Jeg er meget åben omkring det hele! Jeg har faktisk lige meldt mig som frivillig hos SIND for at hjælpe andre, der er nede med stress

Jeg tror også der er nogle der sorterer en fra, men sådan er det jo! Håber det bliver nemmere at få job, når vi har fået vores første barn men nu må vi se...

Håber du meget snart finder noget spændende!

Nej det er også det. Men man kan have en fornemmelse af om det holder

Hvor er det bare godt at du har sådan en mand 

Okay. Fedt at du har overskudet til det efter sådan en periode. Hatten af for dig 

Ja det er ikke til at vide. Nogen siger det bliver nemmere når man får børn, og andre siger, at det bliver sværere. Så det er ikke til at vide. Kommer måske også an på branchen. 

Tak. Og tillykke med den kommende titel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Nej det er også det. Men man kan have en fornemmelse af om det holder

Hvor er det bare godt at du har sådan en mand 

Okay. Fedt at du har overskudet til det efter sådan en periode. Hatten af for dig 

Ja det er ikke til at vide. Nogen siger det bliver nemmere når man får børn, og andre siger, at det bliver sværere. Så det er ikke til at vide. Kommer måske også an på branchen. 

Tak. Og tillykke med den kommende titel 

Man kan jo aldrig vide det, men altså vi er helt enige om, at der skal kæmpes for, at vi bliver sammen, for vi ved jo godt, at det ikke altid bliver en dans på roser, og det var vigtigt for mig, at vi havde fået snakket om inden...

Ja jeg har den bedste mand for mig han er så god, og det er sjældent jeg bliver rigtig irriteret på ham!

Altså jeg har længe gerne ville lave noget frivilligt, men har ikke fundet det helt rigtige, men håber at det her er noget! Vil gerne gøre en forskel for andre, og det håber jeg, at jeg kan komme til! Især når nu jeg bare går hjemme!

Jeg er i nærheden af samme branche som dig, jeg er også kontor, men mere over i indkøb og marketing eller noget sekretær agtigt, men håber en baby hjælper på mulighederne

Hi hi mange tak

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Man kan jo aldrig vide det, men altså vi er helt enige om, at der skal kæmpes for, at vi bliver sammen, for vi ved jo godt, at det ikke altid bliver en dans på roser, og det var vigtigt for mig, at vi havde fået snakket om inden...

Ja jeg har den bedste mand for mig han er så god, og det er sjældent jeg bliver rigtig irriteret på ham!

Altså jeg har længe gerne ville lave noget frivilligt, men har ikke fundet det helt rigtige, men håber at det her er noget! Vil gerne gøre en forskel for andre, og det håber jeg, at jeg kan komme til! Især når nu jeg bare går hjemme!

Jeg er i nærheden af samme branche som dig, jeg er også kontor, men mere over i indkøb og marketing eller noget sekretær agtigt, men håber en baby hjælper på mulighederne

Hi hi mange tak

Ja det tror jeg også man bliver nød til at være fra starten. Ellers kan man næsten lige så godt vinke farvel til forholdet. 

Det kan jeg godt forstå. Ja det jo det. Jeg har også meldt mig til noget frivilligt arbejde, der er dog ikke brug for den slags hjælp her lige pt. :/

Okay. søger faktisk også inden for indkøb. Det kan jeg nemlig også godt lide. Og jeg sekretær. 

Ja det håber jeg også for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.