Anonym skriver:
Ja. Nu må vi se. Hvis jeg får et arbejde jeg er glad for, så kan det, som du siger, være at det ændre sig igen. Tiden går jo også hurtigt, når man skal lære noget nyt, og der tænker man ikke så meget over tiden.
Men har ventet længe nu. Heeh. Og syntes selv det er et godt tidspunkt at starte når en af os har job. Man ved jo heller aldrig om man overhovedet kan blive gravid, og om man så skal til alle mulige undersøgelser eller andet. Eller om man bliver gravid med det samme.
Ja men tingene går jo desværre ikke altid som planlagt. Men altså måske du så ikke hørte til der? Må jeg spørge hvorfor du gik ned med stress? (det ok hvis du ikke ønsker at svare på det her).
Ja det har jeg også tænk lidt over.
Men tror også det sværere at komme ind i en stor virksomhed, da de får mange uopfordrede ansøgninger i forvejen.
Ja sådan er det jo desværre at være kvinde 
Jeg tror du har helt ret i, at hvis du kommer i gang med et job, så flyver tiden afsted

og så er der før du ved af det gået et halvt år

Kender alt til at gå og vente længe

jeg troede da jeg var yngre, at jeg skulle have mine børn inden jeg blev 25.... Sådan blev det ikke, jeg når lige at fylde 33, når vi får den første! Ikke det jeg havde i tankerne, men jeg ville hellere have den rigtige far til mine børn, og så måtte jeg jo gå på kompromis med alderen, for ham fandt jeg først for 3 år siden og vi skulle jo også lige lære hinanden at kende

Du må gerne spørge, jeg er meget åben omkring det hele, i håb om, at der er andre, der kunne drage nytte af det, og ikke komme dertil hvor jeg gjorde!
Der er flere grunde til jeg gik ned! Et var at der kom et større og større arbejdspres, jeg skulle samtidig med egne opgaver, lære to nye op, og alle leverandører og butikker ringede og sendte mails til mig, fordi jeg var den eneste der vidste hvad der skulle gøres, det gjorde min chef også! Der ud over havde vi overtaget nogle opgaver fra en anden afdeling, som de var meget trætte af, at vi skulle overtage, nok mest fordi de var bange for, om deres job var i fare, så de fluekneppede hver en lille detalje, for det havde de tid til, så vi fik dagligt at vide, hvor dårlige vi var til at udføre deres opgaver! Og det var ikke på en sød og hjælpsom måde, men med alle chefer på kopi på mails enten som cc eller som blindcopy! Ikke særlig rart! Det kan mange nok godt klare, men jeg er meget ærekær omkring mit job, og jeg begyndte at tvivle på, om det jeg havde lavet i 5 år overhovedet var noget jeg kunne finde ud af, og jeg slog mig selv oveni hovedet for hvert et punktum, jeg havde sat forkert og tjekkede alt igennem 100 gange! Og det var der jo ligesom ikke rigtig tid til! Sidst men ikke mindst, så fik jeg ikke sagt ordentligt fra overfor, at jeg ikke kunne klare flere opgaver, jeg tog bare imod for jeg skulle jo være den gode medarbejder... Alt dette resulterede i, at jeg vågnede om natten, fordi jeg var sikker på, at jeg havde glemt noget, som dårligt når jeg endelig sov og kunne slet ikke finde ro nogen steder! Jeg fik voldsom hjertebanken, især når jeg vågnede om natten, og jeg har ikke været super nem for min kæreste at bo med, for jeg kunne være en tordensky,når jeg kom hjem, og det gik desværre ud over ham, selvom det var bunduretfærdigt! Jeg kunne ikke huske noget, mine nære veninders navne og navnene på deres børn og kærester, skulle jeg lede efter i min lille hjerne, hvis jeg skulle omtale dem, eller finde deres nr. i min telefon... Så jeg burde nok have set det komme, noget før det hele ramlede, men det gjorde jeg desværre ikke

Så det endte bare med, at jeg slet ikke kunne klare presset og brød grædende sammen til et intern kursus i endnu en opgave, jeg skulle overtage og jeg stoppede stort set ikke med at tude i de efterfølgende 14 dage...
Pyha håber ikke du er blevet træt på vej igennem den lange smøre

men det var i store træk, sådan det var!
Jeg tror de større virksomheder lægger større vægt på, om man passer ind i en afdeling, det gjorde de i hvert fald, der hvor jeg var! Hvis du er den rigtige til jobbet, så tror jeg nok du skal få jobbet også selvom det er i en større virksomhed

må jeg spørge hvad du søger?