Nogle der har opdaget en graviditet efter uge 20?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Carina:-)

Anonym skriver:

Det er videnskabeligt bevist at det sagtens kan lade sig gøre. Især hvis moderkagen ligger forrest.

Jeg har haft moderkagenforan flere gange,og har altså mærket masser af liv hver gang. Det har bare først været efter  uge 20 .

Et barn på 3 kg sparker jo godt igennem.

Men ønsker man ikke graviditet er jeg sikker på man kan overbevise sig selv om det bare er tarmgas.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Najsen

Carina:-) skriver:

Jeg har haft moderkagenforan flere gange,og har altså mærket masser af liv hver gang. Det har bare først været efter  uge 20 .

Et barn på 3 kg sparker jo godt igennem.

Men ønsker man ikke graviditet er jeg sikker på man kan overbevise sig selv om det bare er tarmgas.

Ingen graviditet er ens, så ikke sikkert alle mærker det jo

Der udover hvis man ikke rigtig mærker baby, og tilmed ikke har andre symptomer på at være gravid, er det jo på INGEN måde sikkert man forbinder en lille bevægelse i maven med at det er fordi man er gravid

Anmeld

29. december 2012

Najsen skriver:

Ingen graviditet er ens, så ikke sikkert alle mærker det jo

Der udover hvis man ikke rigtig mærker baby, og tilmed ikke har andre symptomer på at være gravid, er det jo på INGEN måde sikkert man forbinder en lille bevægelse i maven med at det er fordi man er gravid

Nej ingen er ens,men min hjerne nægter altså at godkende at man kan gå rundt med 3 kg baby og ingenting mærke.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Nej ingen er ens,men min hjerne nægter altså at godkende at man kan gå rundt med 3 kg baby og ingenting mærke.

Når det er videnskabeligt bevist må det jo være sandt.

Anmeld

29. december 2012

Anonym skriver:

Når det er videnskabeligt bevist må det jo være sandt.

Har du en artikel du kan linke til?

Vil gerne lige læse hvad der skrives om.

Anmeld

29. december 2012

roenlund

Anonym skriver:

Meget mystisk.

Og selvom det er videnskabeligt bevist at det kan lade sig gøre, undre det mig bare lidt at man ikke mærker barnet, eftersom som en anden også skriver, at børnene er meget aktive i slutningen af graviditeten.

Ikke alle børn er meget aktive til sidst jeg måtte ind og skannes flere gange da jeg ikke mærkede noget liv, lillemanden lå dog bare meget stille fordi der ikke var ret meget fostervand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.