Nogle der har opdaget en graviditet efter uge 20?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Anonym trådstarter

Nogen herinde der har opdaget en graviditet efter 20 uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

A&F

Anonym skriver:

Jeg kender en der har .

Anmeld

29. december 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg kender 2, kan slet ikke forstå, at det kan lade sig gøre, men det kunne det.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg kender 2, kan slet ikke forstå, at det kan lade sig gøre, men det kunne det.

Jeg kender en der først opdagede det da hun fik veer og vandet gik, hun havde taget P-pille og havde haft sin mens, hun havde kun taget meget lidt på så hun troede jo bare hun havde taget på fordi hun spiste forkert
Synes det vildt

Anmeld

29. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Det er utroligt at man kan have sådan en graviditet unden symptomer nærmest, men jeg har læst at det faktisk sker adskillige gange årligt i dk at kvinder pludselig føder uden overhovedet at være klar over at de var gravid.

Mandens stedmor fx havde ikke rigtig nogle symptomer da hun ventede sin datter og fx mærkede hun faktisk ikke rigtig liv hele vejen igennem (hun vidste dog godt at hun var gravid).

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det er utroligt at man kan have sådan en graviditet unden symptomer nærmest, men jeg har læst at det faktisk sker adskillige gange årligt i dk at kvinder pludselig føder uden overhovedet at være klar over at de var gravid.

Mandens stedmor fx havde ikke rigtig nogle symptomer da hun ventede sin datter og fx mærkede hun faktisk ikke rigtig liv hele vejen igennem (hun vidste dog godt at hun var gravid).

Jeg synes også det er helt utroligt.

Min mor fødte samtidig med en anden dame, hun havde været ved Lægevagten pågrund af kraftige mavesmerter. Det viste sig hun skulle føde et barn, hun var tynd, rigtigt tynd, ikke en lille bule på maven.
Synes det er vildt.

Anmeld

29. december 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg synes også det er helt utroligt.

Min mor fødte samtidig med en anden dame, hun havde været ved Lægevagten pågrund af kraftige mavesmerter. Det viste sig hun skulle føde et barn, hun var tynd, rigtigt tynd, ikke en lille bule på maven.
Synes det er vildt.

Det er fuldstændig ufatteligt.

Jeg gik også til JM med en kvinde i min første graviditet, som slet ikke havde nogen bule på maven eller noget. Hun var rigtig slank og selv da vi var højgravide var der intet at se. Mærkeligt.

Anmeld

29. december 2012

Carina:-)

Jeg tror godt kvinderne ved det,men bedrager sig selv.

Nårman tænker på hvor voldsomt et barn bevæger sig især sidst i graviditeten.

Ja så synes jeg det lyder usandsynligt man ikke opdager det.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg tror godt kvinderne ved det,men bedrager sig selv.

Nårman tænker på hvor voldsomt et barn bevæger sig især sidst i graviditeten.

Ja så synes jeg det lyder usandsynligt man ikke opdager det.

Det er videnskabeligt bevist at det sagtens kan lade sig gøre. Især hvis moderkagen ligger forrest.

Anmeld

29. december 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Det er fuldstændig ufatteligt.

Jeg gik også til JM med en kvinde i min første graviditet, som slet ikke havde nogen bule på maven eller noget. Hun var rigtig slank og selv da vi var højgravide var der intet at se. Mærkeligt.

Meget mystisk.

Og selvom det er videnskabeligt bevist at det kan lade sig gøre, undre det mig bare lidt at man ikke mærker barnet, eftersom som en anden også skriver, at børnene er meget aktive i slutningen af graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.