uundværligt til flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

Lunae

Elin_Maria skriver:

Nogle tips eller must haves til et 100% flaskebarn?

En stor pusletaske og en steralisator til mircoovnen, så er man godt kørende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Elin_Maria

Lunae skriver:

En stor pusletaske og en steralisator til mircoovnen, så er man godt kørende!

Genialt! men hvad er en stor pusletaske? Nogen der har en yndlings?

Anmeld

30. december 2012

Lunae

Elin_Maria skriver:

Jeg havde en bystroom model bea og den var perfekt til flere flasker, skiftetøj, bleer osv og så er den også smart

Ja så synes jeg også at det bæger til pulver var guld værd

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

Lunae skriver:

FFeFed

Jeg havde en bystroom model bea og den var perfekt til flere flasker, skiftetøj, bleer osv og så er den også smart

Ja så synes jeg også at det bæger til pulver var guld værd

Fedt! Tak

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Elin_Maria skriver:

Nogle tips eller must haves til et 100% flaskebarn?

En sterilisator, uunværlig her, og så kan man koge sutter i den også og brystbrympen hvis man bruger sådan en

ikke must have iiamo de der med en varmepatron i. De holder ikke tæt og vi har fået to da vi fik vores den 1 og har/haft 2 flaskebørn, og har kun brugt dem 1 gang

Anmeld

30. december 2012

Kløver

Elin_Maria skriver:

vi har en som hørte med basson barnevognen, bedste pusletaske ever. fik en smart dobbelt da nr 2 kom, men kun brugt den ene og gik hurtigt tilbage til den dejlige plads der er i bassontasken

Anmeld

30. december 2012

Clisolka

ledermus skriver:

noget jeg var glad for var sterilisator til microovnen meget nemmere end at skulle koge dem i gryde hver gang de er brugt

Hørt! 

Anmeld

30. december 2012

lilledittemor

Elin_Maria skriver:

Tak for tippet jeg synes det er svært at finde en god termokande der kan holde vandets temp og som ikke drypper. Har du et mærke du anbefaler?

Hälsa fra IKEA

Anmeld

30. december 2012

klmf

Elin_Maria skriver:

Tak for tippet jeg synes det er svært at finde en god termokande der kan holde vandets temp og som ikke drypper. Har du et mærke du anbefaler?

Jeg brugte ikke termokande, men en termotaske til at holde flaskerne kolde og så varmede jeg det op når jeg skulle bruge det. Men det andet kan måske også være godt Hmm, der er mange overvejelser Jeg købte en taske i Babysam, hvor der kunne være to flasker. Min svigerinde havde arvet en rigtig god en med flamingo rundt om flasken, den var simpelthen genial, så sådan en ville jeg prøve at opsnuse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.