uundværligt til flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

Malli

JS<3 skriver:

Der er MAM sutteflaskerne så geniale at sutten skal ned i flasken + lidt vand (alt efter hvad størrelse flasken har) og så i mikro 3 minutter. Jeg ELSKER dem!

TS, jeg anbefaler dem virkelig, Føtex har dem på tilbud til 30 kr (spar 30kr) 

De er fantatiske. Jeg brugte dem til min første fødte. Og jeg strøg ud og købte dem til nummer 2 da hun kom pås flaske. De er geniale, blandt andet med det du beskriver, men også måden de er lavet på så der ikke kan dannes undertryk i flasken og baby dermed ikke sluger voldsomt med luft ind under måltidet! Og sidst men ikke mindst så kande skilles helt af, og man får dermed rengjort hvert et sted i flasken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

serinasmor

en sterilisator eller en billig elkeddel som du kan smide ud og erstatte uden stort tab når den brænder sammen... flasker og sutter nok til at du kun behøver rense dem én gang i døgnet (hurtig hovedregning siger det er mindst 8) .. en tom hylde i køleskabet .. en termotaske i flaskestørrelse til hvis i skal nogle steder og have mad med .. en god lænestol og en ammepude (ellers sidder man virkelig skidt og du bruger begge hænder/arme ( 1 til flaske 1 til baby) når du giver flaske .. så det er svært at skifte stilling til en bedre når du først er igang .. ) .. en STOR pusletaske .. du skal jo også have plads til mad ...

måske det var det ..

vi havde også en flaskevarmer til bilen .. vi brugte den ALDRIG .. der stod i instruktionen at den ville varme en flaske op på ½ time ... vi kørte aldrig så langt at hun ikke kunne nøjes med den mad hun fik lige inden vi kørte - indtil vi nåede vores destination..

Anmeld

29. december 2012

MosterA

JS<3 skriver:

Der er MAM sutteflaskerne så geniale at sutten skal ned i flasken + lidt vand (alt efter hvad størrelse flasken har) og så i mikro 3 minutter. Jeg ELSKER dem!

TS, jeg anbefaler dem virkelig, Føtex har dem på tilbud til 30 kr (spar 30kr) 

Åhh ja de er bare guld værd!!!

Vi har heller ikke brugt andre her og vi er så glade for dem, specielt fordi vi ikke skal have alt muligt ekstra udstyr stående for at gøre dem rene. Hader bare at have unødvendig ting stående 

Anmeld

29. december 2012

Tona

Hvis man ikke har en sterilisator kan man også bare komme flaskerne i opvaskeren og ligeledes sutterne hvis de ikke er af naturgummi  Opvaskeren skal bare op på et program med høj varme.

Ellers vil jeg sige at jeg nødig ville have undværet de der bægre man køber til afmålt mme.

Der er for resten kommet et fint rum herinden for nyligt som handler om flaskebørn

Anmeld

29. december 2012

katrine26

Jeg vasket bare mine flasker i vaskemaskinen, eller hælde kogt vand i dem for at rense dem.

havde ikke alle de smarte ting man kan få, og klaret mig fint uden.

En ting jeg var glad for når vi vare på tur var en termokande til kogt vand, så tog jeg bare lidt af det og frisk vand for en helt almendelig flaske og vupti så har du en flaske klar det tog to sek..

Katrine26

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

-Sigrid- skriver:

J

En fra min mødregruppe købte sådan nogle poser til flasken, så det eneste hun skulle vaske op var tuden. Men fabrikken sælger vist ikke til udlandet, så du skal have familie/venner i USA før du kan købe dem?

Mener en pose kosede 23 øre

Har du planer om ikke at amme eller hvordan?

Jeps :-)

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

Amandas-mor skriver:

Hvis man ikke har en sterilisator kan man også bare komme flaskerne i opvaskeren og ligeledes sutterne hvis de ikke er af naturgummi  Opvaskeren skal bare op på et program med høj varme.

Ellers vil jeg sige at jeg nødig ville have undværet de der bægre man køber til afmålt mme.

Der er for resten kommet et fint rum herinden for nyligt som handler om flaskebørn

Tak det prøver jeg at finde

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

serinasmor skriver:

en sterilisator eller en billig elkeddel som du kan smide ud og erstatte uden stort tab når den brænder sammen... flasker og sutter nok til at du kun behøver rense dem én gang i døgnet (hurtig hovedregning siger det er mindst 8) .. en tom hylde i køleskabet .. en termotaske i flaskestørrelse til hvis i skal nogle steder og have mad med .. en god lænestol og en ammepude (ellers sidder man virkelig skidt og du bruger begge hænder/arme ( 1 til flaske 1 til baby) når du giver flaske .. så det er svært at skifte stilling til en bedre når du først er igang .. ) .. en STOR pusletaske .. du skal jo også have plads til mad ...

måske det var det ..

vi havde også en flaskevarmer til bilen .. vi brugte den ALDRIG .. der stod i instruktionen at den ville varme en flaske op på ½ time ... vi kørte aldrig så langt at hun ikke kunne nøjes med den mad hun fik lige inden vi kørte - indtil vi nåede vores destination..

Super gode råd. havde slet ikke tænkt på ammepude og det skal jeg da have. Tak

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

katrine26 skriver:

Jeg vasket bare mine flasker i vaskemaskinen, eller hælde kogt vand i dem for at rense dem.

havde ikke alle de smarte ting man kan få, og klaret mig fint uden.

En ting jeg var glad for når vi vare på tur var en termokande til kogt vand, så tog jeg bare lidt af det og frisk vand for en helt almendelig flaske og vupti så har du en flaske klar det tog to sek..

Katrine26

Jeg skal have mig sådan en sterilisator. Vi har ingen opvasker

Anmeld

30. december 2012

Elin_Maria

lotchen skriver:

Sterilisator til mikroen, en lille bøtte til afmålt MME når I er på tur, en termotaske til 1-2 flasker.

Og gode rutiner, så det kommer i system. Jeg ordnede altid flaskerne om aftenen, så de var klar til næste dag. Da vi kom til at de måtte stå med kogt vand i, ordnede jeg halvdelen om aftenen og næste halvdel om morgenen så de kun stod et halvt døgn ad gangen.

Tak for tippet jeg synes det er svært at finde en god termokande der kan holde vandets temp og som ikke drypper. Har du et mærke du anbefaler?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.