Hvad er dit nytårsfortsæt og hvordan når du dertil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

Jeg kan se, at jeg skrev det med t - jeg tror, det er fordi det ligger lige i hånden

Jeg ved seriøst ikke hvad der er det rigtige... Jeg ved bare at folk staver det forskelligt. Jeg skal ikke sidde og "spille" klog for jeg staver til tider som vinden blæser... så jeg er ikke hellig *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Lady Marion <3

MorDk skriver:

De fleste... og selve tråden står det også. Det sprang mig bare i øjnene... men fred være med det. hihi...

Lyder dejligt at du lever så sundt!! Det vil jeg også!! Meeen er ikke sååå god til det desværre. Chokolade og andre "fy-ting" hopper liiiiige i munden på mig

Ha ha jeg kiggede men kunne ikke finde T et nogle steder  Jeg er også træt i dag ...

Jeg tog tyren ved hornene i sommerferien og omlagde min kost   har tabt de 8 kg jeg skulle tabe og nyder mit nye liv ..  Faktisk ikke så svært når først man er i gang

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Lady Marion <3 skriver:

Ha ha jeg kiggede men kunne ikke finde T et nogle steder  Jeg er også træt i dag ...

Jeg tog tyren ved hornene i sommerferien og omlagde min kost   har tabt de 8 kg jeg skulle tabe og nyder mit nye liv ..  Faktisk ikke så svært når først man er i gang

Ihhh hvordan kostomlægning... Sender du mig ikke en PB så vi ikke smadre tråden her...? Jeg vil sååå gerne af med min delle... og ja jeg ved at jeg også bør motionerer noget mere... Min kæreste bliver ved og ved med at sige: Det er jo kun 3 mdr. siden du fødte! JAJA MEN hallo?! Gider ikke se sådan her ud!

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Jeg ved seriøst ikke hvad der er det rigtige... Jeg ved bare at folk staver det forskelligt. Jeg skal ikke sidde og "spille" klog for jeg staver til tider som vinden blæser... så jeg er ikke hellig *S*

det er dig der har ret Det er uden t - det er ikke noget man fortsætter med, men noget man sætter sig for.

Anmeld

29. december 2012

MorDk

Dinna88 skriver:

det er dig der har ret Det er uden t - det er ikke noget man fortsætter med, men noget man sætter sig for.

Haha cool ... jamen jeg var sgu ikke sikker. Men måtte lige nævne det!

Anmeld

29. december 2012

Hvem?

Jeps, så er der snart nytår....

Har du nytårsfortsæt ell tror du ikke på sådan noget. Hvis du har et fortsæt ell mange, hvordan når du så til målet deraf?

Jeg tror på nytårsfortsæt, men kun få af gangen. Og jeg tror på, man skal have et idé om, hvordan man når til målet...

Jeg vil nå målet for mit vægttab, som jeg startede på i aug og holdt pause i nov. Der havde jeg tabt 8 kg. Vil gerne tabe mig 4 kg mere. Det skal ske på samme måde som før, nemlig med www.vægttab.nu og daglig/hver 2. dags motion, som virker godt for mig.

Også vil jeg være mere social med mine/vores venner og familie. Jeg vil tage skridtet og tage sagen i egen hånd og invitere og sætte datoer på, så man ligesom kan få gang i det sociale igen.

Hvad med jer....

Jeg HAR taget hul på mit nytårsforsæt og jeg ER nu røgfri for første gang i noget der ligner 13-14 år (li minus mine graviditeter, hvor jeg ikke har røget)

Men nu for første gang,for mig selv = Røgfri

Så tror den står på en sundere livsstil i 2013 - her påtænkes på endnu flere grøntsager og frugt - selvom jeg er blevet bedre til det 

Så skal jeg simpelthen lære at spise morgenmad - noget som jeg heller ikke har gjort i flere (eller rettere mange år) OG så skal jeg lære at kunne lide rugbrød

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

MorDk skriver:

Haha cool ... jamen jeg var sgu ikke sikker. Men måtte lige nævne det!

det er da så også bare i orden 

Anmeld

29. december 2012

GitteC78

Mit største mål er at finde mig et job. Efter 2 graviditeter indenfor kort tid, trænger jeg til at komme ud og snakke med andre mennesker. Men skal også lige finde ud af, hvad jeg vil arbejde med.....

Så vil jeg bruge mere tid på mine veninder

Og så vil jeg gerne i gang igen med at tabe mig, og denne gang skal det lykkes mig.

Anmeld

29. december 2012

henh01

Mit mål for år 2013 er at dyrke en masse motion igen - starter op med svømning 2-3 gange om ugen indtil jeg har født. Når jeg har født og er kommet ovenpå igen skal jeg højst sandsynlig opereres i anklen - herefter er mit mål at begynde at løbe igen.

Skulle meget gerne på denne tid næste år veje 6 kg mindre end jeg gør nu, men det afhænger jo meget af hvormeget jeg når at tage op her i graviditeten.

Anmeld

29. december 2012

Annette A

Jamen her handler det også om vægttab. Har fået mine to sidste børn med 15 mdrs. mellemrum, så skal have tabt et sted mellem 8-10 kg i løbet af det næste års tid. Er dog ikke stresset omkring det for ved det nok skal komme og allerbedst hvis det sker stille og roligt pga fornuftige spisevaner og motion.

Efter mit andet barn tog det 7 mdr at smide 8 kg, så er sikker på at et års tid er realistisk selvom der nok er lidt mindre tid til motion med to blebørn. Men hvad betyder det når man har tre skønne børn og det trods alt ikke er værre. For et andet vigtigt nytårsforsæt er at nyde børnene i fulde drag og min formentlig sidste barsel og det er i virkeligheden det vigtigste projekt. Kiloene kommer der i anden række, men selvfølgelig skal kroppen da også være pæn igen.

Godt nytår og held og lykke med dine nytårsforsætter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.