Hvad er dit nytårsfortsæt og hvordan når du dertil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.331 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. december 2012

Kloster

Jeps, så er der snart nytår....

Har du nytårsfortsæt ell tror du ikke på sådan noget. Hvis du har et fortsæt ell mange, hvordan når du så til målet deraf?

Jeg tror på nytårsfortsæt, men kun få af gangen. Og jeg tror på, man skal have et idé om, hvordan man når til målet...

Jeg vil nå målet for mit vægttab, som jeg startede på i aug og holdt pause i nov. Der havde jeg tabt 8 kg. Vil gerne tabe mig 4 kg mere. Det skal ske på samme måde som før, nemlig med www.vægttab.nu og daglig/hver 2. dags motion, som virker godt for mig.

Også vil jeg være mere social med mine/vores venner og familie. Jeg vil tage skridtet og tage sagen i egen hånd og invitere og sætte datoer på, så man ligesom kan få gang i det sociale igen.

Hvad med jer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

come2

Kloster skriver:

Har du nytårsfortsæt ell tror du ikke på sådan noget. Hvis du har et fortsæt ell mange, hvordan når du så til målet deraf?

Jeg tror på nytårsfortsæt, men kun få af gangen. Og jeg tror på, man skal have et idé om, hvordan man når til målet...

Jeg vil nå målet for mit vægttab, som jeg startede på i aug og holdt pause i nov. Der havde jeg tabt 8 kg. Vil gerne tabe mig 4 kg mere. Det skal ske på samme måde som før, nemlig med www.vægttab.nu og daglig/hver 2. dags motion, som virker godt for mig.

Også vil jeg være mere social med mine/vores venner og familie. Jeg vil tage skridtet og tage sagen i egen hånd og invitere og sætte datoer på, så man ligesom kan få gang i det sociale igen.

Hvad med jer....

Jeg skal tabe de sidste 8 kg.

Smed 10 kg sidste år.

Og ellers have mere orden i mine skabe. Er godt på vej ;O)))

Anmeld

29. december 2012

tarkoflen

Jeg tror ikke så meget på nytårsfortsæt, men mere på, at man skal sætte sig for at gøre noget, så skal man gøre det, når det føles rigtigt men der er jo mange der bliver motiveret af, at de har fortalt andre, hvad de gerne vil opnå, og det er super fedt!

Jeg tror hvis jeg skal have et fortsæt, så skal det være, at jeg skal prøve at skære lidt ned på sodavand i hverdagene... Jeg skal tage mig selv lidt mere ved nakken, og drikke noget vand eller danskvand i stedet for, så det skal vi have købt ind til

Og så skal vi have gjort vores lejlighed klar til salg, og finde ud af, hvor vi så skal bo, for det bliver lidt presset med prinsessen herinde

Anmeld

29. december 2012

Dinna88

Jeg skal som det første bestå Oldgræsk eksamen den 8. januar. 

Men jeg har ikke som sådan nytårsfortsæt, men jeg sætter mig altid mål. Jeg har et par mål, som træder i kraft efter januar:

Jeg starter til poledance, og jeg skal virkelig sparke røv. Jeg skal træne, træne og træne. Og så skal jeg arbejde på, at det skal være ekstra godt for min ryg.

Derudover skal jeg gøre endnu mere ud af mit studie her på andet semester. Jeg knoklede på første, men nu skal jeg ENDNU mere, så jeg kan give den gas til sommer, hvor vi får karakterer til eksamen!

Anmeld

29. december 2012

Muhmi

Jeg skal have tabt mig 20 kilo mindst i 2013.

Jeg orker ikke at være fed mere, så nu går den ikke længere og desuden har jeg også snart to dejlige drenge som jeg gerne vil være her i lang tid for

Anmeld

29. december 2012

Miss Kat

Jeg tror ikke på nytårsfortsæt. Jeg synes, det er en lidt lad løsning, fordi mange laver et nytårsfortsæt, og så mener, de HAR foretaget sig noget og dermed har en undskyldning for at slappe af resten af året, ELLER plager sig selv med skyldsfølelse og dårlig samvittighed, fordi de ikke får taget sig sammen til at realisere fortsættet, hvilket er synd og skam.

Jeg tror mere på, at hvis ens liv trænger til ændringer, skal man tage sig selv i nakken nu og her og få det gjort, og ikke vente på en særlig begivenhed som nytårsaften. Og nej, prøver ikke at forherlige mig selv, for det har jeg absolut ikke selv nemt ved, men sådan ser jeg på det.

Godt nytår, allesammen.

Anmeld

29. december 2012

Sophie90

Mit 'nytårsfortsæt' er at langt om længe at få taget det skide kørekort hvis altså lægerne og politiet vil give mig lov :-(

Anmeld

29. december 2012

M (:

Kloster skriver:

Hvad med jer....

Mine mål for 2013 er at bestå min bacheloreksamen sidst i januar, og derudover tabe al babyfedtet, når fisken kommer til verden (: Var i gang med et vægttab, da jeg blev gravid, og var sølle 3-8 kilo fra målet (vægten var ikke så vigtig, mere, hvornår jeg ville være tilfreds med synet i spejlet) - så i 2013 vil jeg gerne de sidste kilo til livs! (:

Anmeld

29. december 2012

LilleLene

Kloster skriver:

Hvad med jer....

jeg skulle gerne tabe 8-9 kg

men dete r mest fordi jeg skal hoppe i bikini i egypten til marts

Anmeld

29. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kloster skriver:

Hvad med jer....

Sidste år var nytårs fortsættet at jeg sku væk fra det med at blive opsøgt af gifte mænd... Det holdte 13 dage Men satte dog en stopper for det hele i maj og det holdte indtil okt - var skide stolt, men træt af jeg faldt i ! Så det forsøger jeg lige igen.

Og så har jeg bestemt mic for st finde MIG SELV, blive lykkelig for det jeg har og tage det hele derfra.... Få mig et liv !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.