Uretfærdig behandlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2012

jydeinden

nu har jeg så ingen børn, men kan jo så forklare hvordan det er i min egen familie. på min mors side har der været forsøgt regler Så mange gange, men man er aldrig blevet enige om noget, så nu giver man gaver til dem man har lyst og råd til.

på min fars side er der et pap barn, eller rettere han er nu adopteret af min onkel, men tror aldrig min farmor kommer til at se ham helt som sit barnebarn, men derfor får han da gaver på lige fod med os andre alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Min svigerfamilie behandler min søn, som var han biologisk barnebarn/nevø.

Og sådan synes jeg også det skal være. Min kæreste får ikke længere julegaver fra sin søster og bror, fordi de nu køber til hans papsøn.

Jeg ville ikke føle mig som en del af familien, hvis der skulle forskelsbehandles mellem børnene.

Jeg føler det samme....

Anmeld

30. december 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvad med børnene.....de kan føle at gavefordelig er uretfærdig.....specielt hvis ens mor og far giver julegaver til "papniecer" men barnet får ikke en julegave fra "paptante".....

Jeg tror virkelig ikke at børnene ser det på den måde, det er os som forældre der gør et nummer ud af det, hvis det er en gave mit barn bliver glad for, er jeg fuldstændig ligeglad med hvad den har kostet i forhold til de andres

Anmeld

30. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg tror virkelig ikke at børnene ser det på den måde, det er os som forældre der gør et nummer ud af det, hvis det er en gave mit barn bliver glad for, er jeg fuldstændig ligeglad med hvad den har kostet i forhold til de andres

Ja, enig.....men hvis barnet er 12 år og ser mor og papfar køber store gaver til de andre børn i familien..... og barnet får ingenting fra andre børns forældre....så er det ikke ok....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.