Uretfærdig behandlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.461 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Anonym trådstarter

Kan I finde ud af de forskellige regler i forskellige familier.....svigerfamilier.....jeg tænker "julegave regler", beløb, hvem giver en gave til hvem......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Kan I finde ud af de forskellige regler i forskellige familier.....svigerfamilier.....jeg tænker "julegave regler", beløb, hvem giver en gave til hvem......

Her har vi ingen regler

Anmeld

28. december 2012

Thalia

Jeg er skide ligeglad med reglerne når det gælder gaver.

Jeg gir gaver til dem jeg har lyst til, og for de beløb der passer mig. Detvigtigste er at jeg gør mig umage for at finde en gave som jeg tror modtageren bliver rigtig glad for

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Hvad med børnene.....de kan føle at gavefordelig er uretfærdig.....specielt hvis ens mor og far giver julegaver til "papniecer" men barnet får ikke en julegave fra "paptante".....

Anmeld

28. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Der er vel ikke de samme regler for alle familier. Det er noget man aftaler i familien.
Hvorfor føler du dig uretfærdigt behandlet?

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Der er vel ikke de samme regler for alle familier. Det er noget man aftaler i familien.
Hvorfor føler du dig uretfærdigt behandlet?

Familien er meget konservativ og vil ikke ændre på nogle traditioner...... der er ingen plads i hjertet til papbørn....

Anmeld

28. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hvad med børnene.....de kan føle at gavefordelig er uretfærdig.....specielt hvis ens mor og far giver julegaver til "papniecer" men barnet får ikke en julegave fra "paptante".....

At det noget barn har sagt eller dig der synes det er uretfærdigt?
Det kommer jo også an på barnets alder?

Anmeld

28. december 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

At det noget barn har sagt eller dig der synes det er uretfærdigt?
Det kommer jo også an på barnets alder?

Barnet var ked ad det og jeg blev også ked ad det.... nu er jeg sur på dem....de er ligesom vi er ikke familie.....

Anmeld

28. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Familien er meget konservativ og vil ikke ændre på nogle traditioner...... der er ingen plads i hjertet til papbørn....

Hvilke ttraditioner? Som har med gaver at gøre.?
Nød til at have en.ordentligt fortælling om problemet
Hvis der ikke havde været plads til mine børn var det ikke en familie jeg ville være en del af.

Anmeld

28. december 2012

TNBC

Anonym skriver:

Barnet var ked ad det og jeg blev også ked ad det.... nu er jeg sur på dem....de er ligesom vi er ikke familie.....

Hvad med kæresten? Hvordan behandler han barnet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.