Bowling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

M (:

Noneother skriver:

Jeg bowlede osse da jeg var derhenne af... Der var nok ikke nogen af os der havde brug for den 3. time, meeen.. Der skete ikke noget ud over lidt ømme muskler.

Okay, dejligt at høre om andres gode erfaringer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Lenea

Jeg bowlede uden problemer da jeg var i uge 32+

Anmeld

28. december 2012

Miss Kat

M (: skriver:

Det ville også være sammen med en flok af Andreas venner, så det værste der kunne ske var, at han skulle bowle ekstra på mine ture.. Kunne bare ikke google mig frem til, om der var nogen restriktioner på den måde, og vil jo nødigt udsætte mig selv eller bebs for unødig overlast (:

Dét forstår jeg godt!!

Anmeld

28. december 2012

M (:

Lenea skriver:

Jeg bowlede uden problemer da jeg var i uge 32+

Dejligt, at du har gode erfaringer - så kan jeg vist roligt tage med (:

Anmeld

28. december 2012

FrkZier

Hej piger,

ville lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med bowling under graviditeten?

Min kæreste og jeg snakker om at skulle ud og bowle, og jeg kom til at tænke på, om dette er ok, når jeg er gravid?

Jeg er i dag 26+4, og har ingen gener udover øm lænd, hvis jeg står op i mange timer og plukkeveer/spændninger i maven, hvis jeg har gået i lang tid.. Er det så ok at bowle? Eller risikerer jeg at "ødelægge" noget derinde? Her tænker jeg f.eks. fremprovokere BL eller lignende?

Venligst M (:, og glædelig bagjul til jer alle! 

Jeg tror umidlbart ikke at det kan udløse BL eller lign. men jeg tror tilgengæld at dine plukveer og din ømme lænd vil tage livet af dig efter ca. 20 min

men det er da vel forsøget værd tænker jeg, hvis det helt galt må de andre jo bare bowle dine runder

Anmeld

28. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

Jeg tror umidlbart ikke at det kan udløse BL eller lign. men jeg tror tilgengæld at dine plukveer og din ømme lænd vil tage livet af dig efter ca. 20 min

men det er da vel forsøget værd tænker jeg, hvis det helt galt må de andre jo bare bowle dine runder

Haha, er sikker på, at bowling umuligt kan være lige så hårdt som daglig bjergbestingning

Anmeld

29. december 2012

FrkZier

Haha, er sikker på, at bowling umuligt kan være lige så hårdt som daglig bjergbestingning

haha nej det kan du jo nok egentlig have ret i - du må jo om nogen være i god form, nu du på daglig basis bestiger bjerge i stor stil

Anmeld

29. december 2012

2babygirls

Hej piger,

ville lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med bowling under graviditeten?

Min kæreste og jeg snakker om at skulle ud og bowle, og jeg kom til at tænke på, om dette er ok, når jeg er gravid?

Jeg er i dag 26+4, og har ingen gener udover øm lænd, hvis jeg står op i mange timer og plukkeveer/spændninger i maven, hvis jeg har gået i lang tid.. Er det så ok at bowle? Eller risikerer jeg at "ødelægge" noget derinde? Her tænker jeg f.eks. fremprovokere BL eller lignende?

Venligst M (:, og glædelig bagjul til jer alle! 

Min veninde var ude g bowle i december og havde termin slut maj, og det gik fint
Jeg tror bare du skal mærke efter

Anmeld

29. december 2012

M (:

FrkZier skriver:

haha nej det kan du jo nok egentlig have ret i - du må jo om nogen være i god form, nu du på daglig basis bestiger bjerge i stor stil

Haha, det hjælper nok desværre bare ikke på bedstemorarmene

Anmeld

29. december 2012

M (:

Baby2påvej skriver:

Min veninde var ude g bowle i december og havde termin slut maj, og det gik fint
Jeg tror bare du skal mærke efter

Ja, må nok bare lytte til maven, og hvis der kommer for mange plukkeveer holde pause/stoppe.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.