Bowling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.004 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. december 2012

M (:

Hej piger,

ville lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med bowling under graviditeten?

Min kæreste og jeg snakker om at skulle ud og bowle, og jeg kom til at tænke på, om dette er ok, når jeg er gravid?

Jeg er i dag 26+4, og har ingen gener udover øm lænd, hvis jeg står op i mange timer og plukkeveer/spændninger i maven, hvis jeg har gået i lang tid.. Er det så ok at bowle? Eller risikerer jeg at "ødelægge" noget derinde? Her tænker jeg f.eks. fremprovokere BL eller lignende?

Venligst M (:, og glædelig bagjul til jer alle! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Miss Kat

Bum bum.... jeg bowlede på min polterabend, da jeg var omkring 10-11 uger henne, så det kan naturligvis ikke sammenlignes med at du er i 27. uge, men jeg mærkede altså intet til det. Jeg tænker ikke, det er noget, du skal være bekymret over. Det er vel heller ikke værre end at du kan forsøge, og bare stoppe, hvis du føler ubehag eller at du ikke har det godt med det? I kan evt. invitere nogle venner med ud, så der går lidt længere tid imellem dine ture?

Glædelig bagjul til dig også. 

Anmeld

28. december 2012

L&V

M (: skriver:

aabsoluHej piger,

ville lige høre, om der er nogen af jer, der har erfaring med bowling under graviditeten?

Min kæreste og jeg snakker om at skulle ud og bowle, og jeg kom til at tænke på, om dette er ok, når jeg er gravid?

Jeg er i dag 26+4, og har ingen gener udover øm lænd, hvis jeg står op i mange timer og plukkeveer/spændninger i maven, hvis jeg har gået i lang tid.. Er det så ok at bowle? Eller risikerer jeg at "ødelægge" noget derinde? Her tænker jeg f.eks. fremprovokere BL eller lignende?

Venligst M (:, og glædelig bagjul til jer alle! 

Det kan jeg absolut ikke se nogen grund til at du ikke sku må

Anmeld

28. december 2012

Mettefpigen

Sagtens :-) det gjorde jeg også da jeg var mellem 20-30 uger henne... Jeg holdte bare mange pauser :-P

Anmeld

28. december 2012

M (:

Miss Kat skriver:

Bum bum.... jeg bowlede på min polterabend, da jeg var omkring 10-11 uger henne, så det kan naturligvis ikke sammenlignes med at du er i 27. uge, men jeg mærkede altså intet til det. Jeg tænker ikke, det er noget, du skal være bekymret over. Det er vel heller ikke værre end at du kan forsøge, og bare stoppe, hvis du føler ubehag eller at du ikke har det godt med det? I kan evt. invitere nogle venner med ud, så der går lidt længere tid imellem dine ture?

Glædelig bagjul til dig også. 

Det ville også være sammen med en flok af Andreas venner, så det værste der kunne ske var, at han skulle bowle ekstra på mine ture.. Kunne bare ikke google mig frem til, om der var nogen restriktioner på den måde, og vil jo nødigt udsætte mig selv eller bebs for unødig overlast (:

Anmeld

28. december 2012

M (:

Månsson skriver:

Det kan jeg absolut ikke se nogen grund til at du ikke sku må

Tak for svar! 

Anmeld

28. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Sagtens :-) det gjorde jeg også da jeg var mellem 20-30 uger henne... Jeg holdte bare mange pauser :-P

Havde du udsædvanligt ondt i dagene efter? Man er jo altid øm efter bowling, men var det værre end sædvanligt? Hvorfor havde du behov for pauser? Pga. plukkeveer? Eller blevet du øm pga. det ændrede tyngdepunt?

Anmeld

28. december 2012

Mettefpigen

M (: skriver:

Havde du udsædvanligt ondt i dagene efter? Man er jo altid øm efter bowling, men var det værre end sædvanligt? Hvorfor havde du behov for pauser? Pga. plukkeveer? Eller blevet du øm pga. det ændrede tyngdepunt?

Næ blev ikk mere øm.... Holdte pauser fordi det var rigtig hårdt at stå op i længere tid (var på ferie i lalandia) og min kæreste er sindssyg god til bowling så han slog strike hele tiden..... Der skete ikk nogen forandring på nogen måder efter bowling....

Anmeld

28. december 2012

Noneother

Jeg bowlede osse da jeg var derhenne af... Der var nok ikke nogen af os der havde brug for den 3. time, meeen.. Der skete ikke noget ud over lidt ømme muskler.

Anmeld

28. december 2012

M (:

Mettefpigen skriver:

Næ blev ikk mere øm.... Holdte pauser fordi det var rigtig hårdt at stå op i længere tid (var på ferie i lalandia) og min kæreste er sindssyg god til bowling så han slog strike hele tiden..... Der skete ikk nogen forandring på nogen måder efter bowling....

Haha, sikke en betænksom kæreste at lave mange strikes, så den gravide kæreste kan holde gode, lange pauser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.