Tror at jeg skal dø!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2012

JustMe

Lunae skriver:

Håber virkelig også at mit stopper snart! Skal starte i praktik i uge 4 og det er sgu vigtigt for mig!

for at det stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Øv hvor er det træls for dig! Håber det snart går over, så du ka nå at nyde din graviditet lidt. Og god bedring! Vh stine

Anmeld

29. december 2012

L&V

Lunae skriver:

Jeg føler mig virkelig også som offer, men hold nu op hvor er det også ynkeligt! Næh lægen siger at mange lider af kvalme og opkast! Jeg er overvægtig, så jeg kan godt tåle at tabe mig, men jeg er bare så afkræftet efterhånden og så med en influenza oveni, så føler jeg mig jo døden nær! Arrgh!!

Jeg er os til den gode side på vægten, men var på svanger afdelingen og de sagde det var no go.. Så nu hedder det akupunktur 1gang om ugen B12 og en anden b vitamin og hvis det ikke hjælper hurtigt hedder det nye piller

Anmeld

29. december 2012

Lunae

Månsson skriver:

Jeg er os til den gode side på vægten, men var på svanger afdelingen og de sagde det var no go.. Så nu hedder det akupunktur 1gang om ugen B12 og en anden b vitamin og hvis det ikke hjælper hurtigt hedder det nye piller

Så må jeg nok hellere få kontaktet lægen i det nye år! Føler mig virkelig udmagret selvom der stadig er meget at tage af!

Anmeld

29. december 2012

Lunae

Månsson skriver:

Så må jeg nok hellere få kontaktet lægen i det nye år! Føler mig virkelig udmagret selvom der stadig er meget at tage af!

Anmeld

29. december 2012

L&V

Lunae skriver:

Ja man har da ikke energi til at ha det sådan i længden og slet ik når man os ska fungere som mor

Anmeld

29. december 2012

CamillaSoefelt

Lunae skriver:

Puha, er i uge 14 og døjer stadig med kvalme og opkast dagligt! Spiser nærmest ingenting og har tabt 6-8 kg so far. Tror jeg skal dø! Nu har jeg så også erhvervet mig feber og influenza, så ligger her og tuder! Arrh - kan ikke klare det mere!

Burde det kvalme og opkast ikke snart gå væk?

Åh din stakkel;(. Håber det holder op snart!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.