Tror at jeg skal dø!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. december 2012

Lunae

Puha, er i uge 14 og døjer stadig med kvalme og opkast dagligt! Spiser nærmest ingenting og har tabt 6-8 kg so far. Tror jeg skal dø! Nu har jeg så også erhvervet mig feber og influenza, så ligger her og tuder! Arrh - kan ikke klare det mere!

Burde det kvalme og opkast ikke snart gå væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Lunae skriver:

Puha, er i uge 14 og døjer stadig med kvalme og opkast dagligt! Spiser nærmest ingenting og har tabt 6-8 kg so far. Tror jeg skal dø! Nu har jeg så også erhvervet mig feber og influenza, så ligger her og tuder! Arrh - kan ikke klare det mere!

Ikke alle er heldige og slippe for kvalme, end ikke efter de første 3 mdr
Jeg havde hele graviditeten...håber jeg virkelig ikk andre ogs skal have !

Anmeld

28. december 2012

EnGodMor

Lunae skriver:

Jeg er ked af og sige det, men jeg har kastet op i alle 9 måneder i begge mine graviditeter og taqbt 12 kg på halveánden månede, og mange kg efterfølgende, MEN tror kun det er de førreste som har det sådan 

Tror du kan være heldig at dit aftager ved 20-24 ugerhusk bare på der kommer noget godt ud af det

Anmeld

28. december 2012

Lunae

engodmor skriver:

Jeg er ked af og sige det, men jeg har kastet op i alle 9 måneder i begge mine graviditeter og taqbt 12 kg på halveánden månede, og mange kg efterfølgende, MEN tror kun det er de førreste som har det sådan 

Tror du kan være heldig at dit aftager ved 20-24 ugerhusk bare på der kommer noget godt ud af det

Det er desværre også det jeg frygter! Jeg kan bare nærmest ikke klare det - ved godt at det er mega forkælet, for burde være lykkelig fordi jeg er/kan blive gravid, men lige nu føler jeg virkelig at jeg skal dø!

Gjorde lægerne noget for dig?

Anmeld

28. december 2012

EnGodMor

Lunae skriver:

Det er desværre også det jeg frygter! Jeg kan bare nærmest ikke klare det - ved godt at det er mega forkælet, for burde være lykkelig fordi jeg er/kan blive gravid, men lige nu føler jeg virkelig at jeg skal dø!

Gjorde lægerne noget for dig?

jeg kan sagens forstå dig, det er bestemt ikke sjovt med opkast

jeg tabte mig for meget alt for hurtigt og blev ved med at tabe mig i stedet for at tage på, så jeg blev indlagt mange gange, hvor jeg fik masser af væske, og sådan en pose med noget sukker-næring i

men som sagt, så tror jeg dit aftager når du er 6 7 måneder henne jeg ved det er hårdt,  se nogen gode film så du glemmer det lidt

Anmeld

28. december 2012

JustMe

Mit aftog i uge 16, å der er håb forude. Hvis det er meget slemt, kan du snakke med lægen om muligheden for kvalmestillende (mener det hedder Ondansetron).

Anmeld

28. december 2012

M&N

Lunae skriver:

Åh stakkel dog.  Husker selv tydeligt de første 4 måneder!

Jeg tabte mig også 5 kg, kunne intet få ned af mad, det var varmt udenfor (lige midt i sommeren selvfølgelig), kastede bare op, til sidst så meget at det var ren syre Det var så ubehageligt .. Sov og kastede også bare op dagen lang - var så heldig at have en kæreste som stod vagt på Roskilde festivalen og tog en omgang forkølelse med hjem og vi lå syge i en uge Det var et helvede!!

Anmeld

28. december 2012

L&V

Lunae skriver:

Sikke heldig du er.. Har lægen ikke gjord noget for at stoppe det??Jeg har tabt mig 4kg og fik at vide jeg ikke måtte tabe mig mere

Anmeld

29. december 2012

Lunae

Månsson skriver:

Sikke heldig du er.. Har lægen ikke gjord noget for at stoppe det??Jeg har tabt mig 4kg og fik at vide jeg ikke måtte tabe mig mere

Jeg føler mig virkelig også som offer, men hold nu op hvor er det også ynkeligt! Næh lægen siger at mange lider af kvalme og opkast! Jeg er overvægtig, så jeg kan godt tåle at tabe mig, men jeg er bare så afkræftet efterhånden og så med en influenza oveni, så føler jeg mig jo døden nær! Arrgh!!

Anmeld

29. december 2012

Lunae

JustMe skriver:

Mit aftog i uge 16, å der er håb forude. Hvis det er meget slemt, kan du snakke med lægen om muligheden for kvalmestillende (mener det hedder Ondansetron).

Håber virkelig også at mit stopper snart! Skal starte i praktik i uge 4 og det er sgu vigtigt for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.