hvad gør vi så nu....(nytår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

Clisolka

Kay skriver:

vi plejer at holde nytår sammen med min mands bedsteveninde, hendes mand og deres store dreng (13 år)

vi skulle være her, og vi har derfor for noget tid siden købt en stor tyndsteg på tilbud og puttet i fryseren, den er i morges blevet puttet i køleren til optøning...

men så ringer mandens veninde i dag og siger de ik kommer.... hendes mand skal arbejde og hun kan ik overskue det... hvilket er fair og forståeligt... men nu står vi... 2 voksne en lille på 4 måneder og 3 kg. kød!? vi kender ik lige nogen der ik skal noget og gidder holde "baby nytår"

hvad gør en klog!?

og hvad med resten af nytårs menuen!? nu hvor vi kun er 2

Jeg ville som flere nævner også bruge det som rester bagefter  Vi skal også kun være os 3 herhjemme nytårsaften, så det bliver ikke det vilde - vi har en 2-årig der vågner ved 6-tiden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

tarkoflen

Åhh min kære kæreste ville elske rester dagen efter og nok de næste par dage af sådan en lækker steg

Du kan lave de vildeste og lækreste sandwich med kødet! Hvis l laver aioli eller tapanade og måske nogle stegte grøntsager og kartofler, så lav rigeligt, så der er til at putte i sandwich dagen efter! Det er så lækkert!

I kan også lave pitabrød med fyld...

Biksemad er da bare så lækkert med rester af kød! I kan evt vente med at stege det hele til dagen efter, og så spise bøffer nytårsaften og så lave resten til en steg dagen efter...

Ærgerligt at l bor så langt væk, ellers var vi kommet til rester

Anmeld

30. december 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Åhh min kære kæreste ville elske rester dagen efter og nok de næste par dage af sådan en lækker steg

Du kan lave de vildeste og lækreste sandwich med kødet! Hvis l laver aioli eller tapanade og måske nogle stegte grøntsager og kartofler, så lav rigeligt, så der er til at putte i sandwich dagen efter! Det er så lækkert!

I kan også lave pitabrød med fyld...

Biksemad er da bare så lækkert med rester af kød! I kan evt vente med at stege det hele til dagen efter, og så spise bøffer nytårsaften og så lave resten til en steg dagen efter...

Ærgerligt at l bor så langt væk, ellers var vi kommet til rester

i havde været velkomne

Anmeld

30. december 2012

tarkoflen

Kay skriver:

i havde været velkomne

Hi hi takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.