hvad gør vi så nu....(nytår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2012

2721

Her skal Charlie og jeg også være mutters alene, så kan godt forstå din mand gerne vil have nogen at være sammen med. Håber i finder på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2012

Kay

anbiku skriver:

Ja, så skal de da bare hygge sig med deres
Vi var også ved at skulle holde det for os selv med vores lille pige på 3 måneder. Men vi blev reddet på målstregen af to vennepar, der var med på en rolig aften Og så laver de endda maden Ren luksus!
Håber I får en god aften om der så kommer nogen eller ej

der var i heldige 

Anmeld

28. december 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Her skal Charlie og jeg også være mutters alene, så kan godt forstå din mand gerne vil have nogen at være sammen med. Håber i finder på noget

hihi ja... og kan også godt forstå ham... men jeg vil ik finde på noget for en hver pris.. vi har lige været på ferie først en uge i sommerhus med mandens familie og så en uge hos mine og holde jul... så mig og Elna trænger til at være her hjemme   tænker charli har det på samme måde at han har brug for at være hjemme og blive puttet i sin egen seng 

Anmeld

28. december 2012

2721

Kay skriver:

hihi ja... og kan også godt forstå ham... men jeg vil ik finde på noget for en hver pris.. vi har lige været på ferie først en uge i sommerhus med mandens familie og så en uge hos mine og holde jul... så mig og Elna trænger til at være her hjemme   tænker charli har det på samme måde at han har brug for at være hjemme og blive puttet i sin egen seng 

Det kan jeg godt forstå
Jamen så trænger i jo også til ro.
Det har han nemlig
Også derfor vi bliver kun os 2
Dog lidt ensomt for mig, men hvad pokker, han står jo stadig op kl 05-06 så kan jo alligevel ikke slippe afsted med en masse natteroderi

Anmeld

28. december 2012

Kay

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå
Jamen så trænger i jo også til ro.
Det har han nemlig
Også derfor vi bliver kun os 2
Dog lidt ensomt for mig, men hvad pokker, han står jo stadig op kl 05-06 så kan jo alligevel ikke slippe afsted med en masse natteroderi

nej jeg skal heller ik i seng meget oner 12 da hun jo vågner kl ca 7 

Anmeld

28. december 2012

Mor1012

Kay skriver:

vi plejer at holde nytår sammen med min mands bedsteveninde, hendes mand og deres store dreng (13 år)

vi skulle være her, og vi har derfor for noget tid siden købt en stor tyndsteg på tilbud og puttet i fryseren, den er i morges blevet puttet i køleren til optøning...

men så ringer mandens veninde i dag og siger de ik kommer.... hendes mand skal arbejde og hun kan ik overskue det... hvilket er fair og forståeligt... men nu står vi... 2 voksne en lille på 4 måneder og 3 kg. kød!? vi kender ik lige nogen der ik skal noget og gidder holde "baby nytår"

hvad gør en klog!?

og hvad med resten af nytårs menuen!? nu hvor vi kun er 2

åh Ligemeget

her har jeg lige købt en oksemørbrad idag ved slagteren ( Snak ikke om den pris Hold da kæft )

vi blir kun mig og manden og de 2 små på 5 mdr og 2 år

Anmeld

28. december 2012

Mor1012

Kay skriver:

vi plejer at holde nytår sammen med min mands bedsteveninde, hendes mand og deres store dreng (13 år)

vi skulle være her, og vi har derfor for noget tid siden købt en stor tyndsteg på tilbud og puttet i fryseren, den er i morges blevet puttet i køleren til optøning...

men så ringer mandens veninde i dag og siger de ik kommer.... hendes mand skal arbejde og hun kan ik overskue det... hvilket er fair og forståeligt... men nu står vi... 2 voksne en lille på 4 måneder og 3 kg. kød!? vi kender ik lige nogen der ik skal noget og gidder holde "baby nytår"

hvad gør en klog!?

og hvad med resten af nytårs menuen!? nu hvor vi kun er 2

det jeg mente var spis stegen selv og brug rester til sandwich , rugbrød eller bixe

Anmeld

28. december 2012

Kay

2-små skriver:

det jeg mente var spis stegen selv og brug rester til sandwich , rugbrød eller bixe

ja det tænker jeg også  men hvad gør i med dessert og forret... havde det heltstore plfa lagt... 

Anmeld

28. december 2012

Mor1012

Kay skriver:

ja det tænker jeg også  men hvad gør i med dessert og forret... havde det heltstore plfa lagt... 

vi skal ikk ha noget det kan vi sleeet ikk spise 

men hvis i skal ha noget, så lav da noget bønner med bacon eller asparges med bacon på panden. aioli og evt melon med parma omkring. det nemt og KAN gemmes

Anmeld

28. december 2012

Kay

2-små skriver:

vi skal ikk ha noget det kan vi sleeet ikk spise 

men hvis i skal ha noget, så lav da noget bønner med bacon eller asparges med bacon på panden. aioli og evt melon med parma omkring. det nemt og KAN gemmes

hmmm for retten må nok skippes ja... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.