Monica P skriver:
Dengang jeg fandt ud af Johanne var på vej i Januar 2011 boede vi på fyn og så derfor ikke vores familier så tit, og derfor havde jeg ret nemt ved at holde det hemmeligt men nu
AAAHHHHHH
Jeg er gravid igen men nu bor vi tæt på familie og venner, og så er det jul med alt det der familie tamtam der hører med, og så sidder man der og har sådan en lyst til at fortælle dem det, især min mor, men det er bare stadig meget tidligt, har ikke engang været til lægen endnu da de har ferielukket.
Vi skal til tre familesammenkomster den kommende uge og jeg tror ikke jeg kan holde det hemmeligt mere, MEN DET SKAL JEG, jeg har lovet Jeppe det, først efter NF scanningen siger vi det
Så jeg læsser lige af på jer 
Havde i andre svært ved at holde mund??
Monica
Vi har været i IVF-behandling for at få Felix, så det har været en længere proces. I starten da jeg var naiv og intetanende, holdt vi det hemmeligt. Vi gik og grinede lidt i skjul og glædede os til at overraske familie og venner. De ville nok egentlig ikke havde fået det store chok, man stadig, vil glædede os til at komme hjem og overraske. Desværre viste det sig at vi skulle havde hjælp. Det blev for omstændig for os at skjule. Dels fordi det påvirkede os så vi ind i mellem var kede af det, men også fordi vi synes det var rart at dele med folk. Så folk omkring os har vidst det fra vi gik i behandling.
Det var en dejlig støtte at have i en svær tid.
Næste gang, hvis det bliver en næste gang, så skal vi også gennem IVF behandling. Der er vi også åbne om det. Det har vi det bedst med. Dog ville jeg ønske vi bare i stilhed kunne ordne det der hjemme og gå og gemme på det lidt inden vi delte det med omverden, men sådan er det desværre ikke her. Respekt for at du nu kan tie når I er sammen med familien så meget her i julen. 
KH Malene
Anmeld