Jeg hader at holde det hemmeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.609 visninger
28 svar
0 synes godt om
26. december 2012

Troldemommi

Dengang jeg fandt ud af Johanne var på vej i Januar 2011 boede vi på fyn og så derfor ikke vores familier så tit, og derfor havde jeg ret nemt ved at holde det hemmeligt men nu

AAAHHHHHH

Jeg er gravid igen men nu bor vi tæt på familie og venner, og så er det jul med alt det der familie tamtam der hører med, og så sidder man der og har sådan en lyst til at fortælle dem det, især min mor, men det er bare stadig meget tidligt, har ikke engang været til lægen endnu da de har ferielukket.

Vi skal til tre familesammenkomster den kommende uge og jeg tror ikke jeg kan holde det hemmeligt mere, MEN DET SKAL JEG, jeg har lovet Jeppe det, først efter NF scanningen siger vi det

Så jeg læsser lige af på jer

Havde i andre svært ved at holde mund??

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2012

MorDk

JA jeg havde MEGET svært ved at holde mund...

Anmeld

26. december 2012

Troldemommi

MorDk skriver:

JA jeg havde MEGET svært ved at holde mund...

Ja man har jo lyst til at råbe det ud

Anmeld

26. december 2012

MorDk

Monica P skriver:

Ja man har jo lyst til at råbe det ud

Ja det hele bobler bare indeni ♥

Anmeld

26. december 2012

L&V

Njah men har nu os fortalt det til familien hver gang

Anmeld

26. december 2012

Troldemommi

Månsson skriver:

Njah men har nu os fortalt det til familien hver gang

Hvor tidligt fortalte i det?

Anmeld

26. december 2012

Victoria2013

Jeg ville også virkelig gerne fortælle det lige fra starten, men kæresten ville gerne at vi ventede til NF... fortalte så familien det en uge før NF, fordi det passede lige med at vi så både min familie og svigerfamilie i samme weekend. Men det var godt nok længe at holde mund og havde det nogle gange næsten dårligt med det, også fordi jeg ikke bryder mig om at "lyve" sådan for folk, også selvom det jo ikke er en slem form for løgn... men stadig... kan sagtens følge dine tanker

Jeg formåede dog at holde mund alligevel - havde en enkelt veninde som fik det at vide ret tidligt (så havde jeg da én medsammensvoren udover kæresten), men det var det

Anmeld

26. december 2012

LR85

Ja det problem har jeg aldrig stået i. 

Vi har fortalt det med det samme, for vi ville nyde og kunne netop ikke vente med at fortælle den dejlige nyhed. 

Anmeld

26. december 2012

2babygirls

Monica P skriver:

Dengang jeg fandt ud af Johanne var på vej i Januar 2011 boede vi på fyn og så derfor ikke vores familier så tit, og derfor havde jeg ret nemt ved at holde det hemmeligt men nu

AAAHHHHHH

Jeg er gravid igen men nu bor vi tæt på familie og venner, og så er det jul med alt det der familie tamtam der hører med, og så sidder man der og har sådan en lyst til at fortælle dem det, især min mor, men det er bare stadig meget tidligt, har ikke engang været til lægen endnu da de har ferielukket.

Vi skal til tre familesammenkomster den kommende uge og jeg tror ikke jeg kan holde det hemmeligt mere, MEN DET SKAL JEG, jeg har lovet Jeppe det, først efter NF scanningen siger vi det

Monica

1 gang fortalte vi det da jeg var ca 9 uger henne, og denne gang fortalte vi det da jeg var 6 uger henne...

Vil gerne kunne snakke åbent om det hvis uheldet skulle være ude, og jeg ville få brug for støtte og omsorg.. Men nu er der kun en måned til fisen skal dukke op, jubiii

Anmeld

26. december 2012

MariaKyedDK

Monica P skriver:

AAAHHHHHH

Monica

Åh det er altså også bare så hamrende svært, vi havde også rigtig svært ved ikke at sige noget, og jeg fandt jo ud af det sidste Mandag, altså mandag gør juleaftensmandag, og manden og jeg blev enige om at sige det til vores familier både lilleJuleaften og juleaften - det er meget tidligt at sige det, for man tænker jo( hva nu hvis) men ved du hvad, vi blev enige om at hvis nu der skulle ske noget ( hvilket der ikke gør) jamen så var vores familier der til at trøste

og vi vil hellere sige vi er GRAVIDDDE end at sige: Ja jeg var gravid , men er det ik mere - ..

kan du følge mig ? så synes man skal sige det hvis man ikke kan holde det ud at det skal være hemmeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.