2 børn fordele/ulemper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2012

MIWULA

foto på lærred skriver:

Jeg fødte normalt, og det gør selvfølgelig også tingene en smule nemmere mht at være hurtig oppe og omkring. Når der er kejsersnit, så tror jeg, (uden selvfølgelig at vide det, da jeg ikke har prøvet det)at kæresten skal være ekstra meget oppe på dupperne, da jeg har hørt at man ikke er så mobil de første par uger.

Vi gjorde det sådan, at vores "store" piger, ikke fik fri de første 14 dage (ved mange er hjemme som familie når far også har barsel) Men vi valgte, at vores pige skulle have en så normal hverdag så muligt. Så hun ikke var hjemme mens det eneste mor lavede var at amme og skifte ble. 14 dage efter fødsel, da der var kommet lidt mere ro på amningen mv, så tog vi så ferie i 14 dage alle sammen. Men for alles skyld, synes jeg det var bedst for min store pige, at være i bh og lege og hygge sig hele dagen istedet for at være hjemme hos mig, som blot sad i morgenkåbe og prøvede at komme over de første 14 dage med smertefuld amning og stilhed når baby endelig sov. Måske med et kejsersnit noget lign. kunne komme på tale, sådan så I venter to-tre uger med at holde "barsel" sammen. Her fungerede det i hvertfald perfekt.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Det lyder som en rigtig god ide. Tak for det. Det vil jeg helt sikkert tage til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

mor2011_

MIWULA skriver:

Jeg tænker 3 år imellem..

det er 3 år imellem her og jeg kan virkelig ikke se nogen ulemper her det er såååååååååååååå fantastisk 

Anmeld

29. december 2012

MIWULA

mor2011_ skriver:

det er 3 år imellem her og jeg kan virkelig ikke se nogen ulemper her det er såååååååååååååå fantastisk 

Dejligt at høre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.