Har lige brug for lidt hjælp og andres mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

4kløver

Jeg havde nok sagt at så måtte de bare blive hjemme. Du har jo lavet en aftale med dine forældre. Jeg ville aldrig tag en hund ind jeg var bange for.
Jeg har ikke besøgt min far siden han fik ny hund og han vil ikke lukke den inde imens vi er der. Men mine børn skal ikke være i stuen med en hund jeg ikke stoler på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

Deres gamle hund fik også altid noget beroligende fordi den var så bange. Det kunne vi selvfølgelig høre om de vil gi den.

Jeg syntes det var en god ide, og ellers hvis de ikke vil det, jamen så har du givet dem det bedste bud på, at du måske ville have hunden indenfor, og de tog ikke i mod det...

Anmeld

25. december 2012

Carina:-)

Jeg havde ladet dem blive hjemme hos sig selv.

Jeg kan godt lide hunde,og har selv en stor en-og forventer på ingen måde at den skal med i byen.

Og slet ikke et sted hvor der er små børn,og ikke ret meget plads.

Så I har inv. gæster,så self. bliver I hjemme og fejer nytårsaften med dem

Anmeld

25. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

De ved jo godt, at jeg ikke vil have hund ind i vores lejlighed, så det kan jo ikke komme helt bag på dem at den ikke skal med.

Ja, det er nemlig en stor hvalp.

Tak håber også at du får en god aften.

Ok, jamen så er det jo desværre jer, der kommer til at skulle vælge

Hunden er ikke sådan en, der bliver vildt bange for fyrværkeri, så den får en sovepille, og snork sover fra det hele? For det ville jo løse problemet

Jeg håber den bliver mere rolig med alderen, så du kan komme til at holde lidt af den med tiden

Anmeld

26. december 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Deres gamle hund lå altid bare og sov, men den her fiser rundt konstant og er ret vild. Det er en stor hvalp med krudt i røven og vi har ikke særlig meget plads.

Er du sikker på den farer rundt nytårsaften ?
Det er der ik særlig mange hunde der gør .. 

Anmeld

26. december 2012

Loa

Men havde du ikke startet med at sige ja til at komme ud til dine svigerforældre? Så kan transport og det vel ikke lige pludselig være et problem?

Altså man skal ligesom gøre op med sig selv hvad problemet er, og er umiddelbart kun hunden ik?
Kan det virkelig være et så stort problem at have deres hund der, de tager sig vel selv af den og sørger for den forholder sig hvor den må være... Evt en kurv eller noget de tager med...

Anmeld

26. december 2012

Zeus

Jeg kan egentlig godt forstå, at du ikke vil have en stor, voldsom hvalp hjem til jer nytårsaften.. Det havde jeg ærlig talt heller ikke haft lyst til. Men nu er jeg heller ikke til hunde generelt, og især ikke de store 

For et par nytårsaftener siden, måtte jeg også skuffe en veninde, som ville have sin hund med hjem til os. Men det var lige så meget fordi jeg har kat, og jeg ikke ville gemme ham ind på et værelse, for at hendes hund kunne være der.. Fyrværkeri rører ikke katten, han sover fra det hele, men han er naturligt nok bange for hunde, især en hund han ikke kender.. 

Jeg synes ikke man kan forvente, at folk bare gør plads til sin hund, og inviterer den med hjem. Det er folks eget valg at få hund, og hvis det gør at de ikke kan komme nogen steder nytårsaften, så er det vel deres eget valg.. På samme måde, som jeg ville blive hjemme nytårsaften, hvis min kat havde været bange for fyrværkeri..

Anmeld

26. december 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Sagen er den at vi blev invitereret hjem til mine Svigerforældre nytårs aften, sammen med min Svigerinde, hendes mand og deres datter. Inden vi når at svare om vi kan skriver min svigermor en SMS til min mand om, at min Svigerinde ikke kommer alligevel (de har åbenbart fået en anden invitation som de heller vil )

Jeg spørg så min mand om han ikke kan høre, om de så ikke har lyst til at komme hjem til os i stedet for, så kan vores søn blive puttet til normal tid og den store kan komme i seng når hun vil. Vi har heller ikke nogen bil, så synes det ville være nemmest hvis de kommer her.
Det siger de så ja til og vi inviterer også mine forældre.

I går ringer min svigermor så og siger, at deres hund ikke kan være alene hjemme sådan en aften, så enten skal de tage den med eller også skal vi hjem til dem.
Jeg bryder mig slet ikke om deres hund og de ved godt, at jeg overhovedet ikke vil have den inden for i mit hjem. Det er en stor hund og så meget plads har vi altså heller ikke.
Hvis vi skal hjem til Svigerforældrene kommer min mor og far ikke med. Det synes jeg også bare er lidt synd, når nu de regner med de skal i byen. Min mand bliver sur da vi snakker om det, så vi bliver ikke enige om noget.
Jeg kan heller ikke lige se hvordan vi skal komme hjem fra mine Svigerforældre, for synes ikke lige det er sådan en aften man tager bus og tog hjem med to små børn. Da den lille er 3 måneder orker jeg heller ikke det vilde natroderi, da jeg jo skal op et par gange i løbet af natten.

Er det bare mig der er noget galt med fordi jeg synes det er mærkeligt de først siger ja, til at komme hjem til os og så pludselig ikke kan det alligevel? Og hvad ville i have gjort?

jeg er jo dybt hunde menneske så det er ikke et problem for mig, men jeg ville uanset om jeg kunne lide hunden eller ej sige okay til at den kom med fordi jeg ved hvor bange sådan et kræ kan være nytårs aften..

det kan klart være et svært dilemma for dig kan jeg godt se, men tænker os man kan gøe en undtagelse og hvis ikke der er allergi (som i vores familie) og hunden ikke gør børnene noget ville jeg sige at hunden denne ene gang ku komme med men at det ikke skulle ske igen..  

bare min tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.