Guldfiskens hule 25+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2012

Ayasmor

M (: skriver:

Seriøst? 

Ja, det synes jeg faktisk.. Bliver ret spændende at se hvor stor maven er blevet når vi går i BA-krig igen d. 2-3 jan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Ja, det synes jeg faktisk.. Bliver ret spændende at se hvor stor maven er blevet når vi går i BA-krig igen d. 2-3 jan

Haha, ja, og om Mette først tør kommentere til dimissionen..

Anmeld

23. december 2012

Ayasmor

Haha, ja, og om Mette først tør kommentere til dimissionen..

Hihi, ja det er bare SÅ fristende, at smide en kommentar til vores vejledninger.. Men alligevel er det ret sjovt at se, hvor længe der går før hun kommenterer noget

Anmeld

23. december 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Hihi, ja det er bare SÅ fristende, at smide en kommentar til vores vejledninger.. Men alligevel er det ret sjovt at se, hvor længe der går før hun kommenterer noget

Ja, nu har vi næsten trukket den så langt, at det er sjovt at se, hvor længe der går.. 

Men kan også godt følge at hun ikke helt tør - hun har jo aldrig set os/mig før, og så var det jo også i lang tid svært at vurdere, om jeg bare var blevet lidt tykkere..

Anmeld

23. december 2012

2babygirls

Hvor er du sød! 

Jeg havde BMI på 23 ved start, så regnede da med at 12-15 var ok? 

Mener det heddet 10-15 når man er normalvægtig, det fik min svigerinde at vide, og hun er ca lige så langt som dig.

Anmeld

23. december 2012

Ayasmor

Ja, nu har vi næsten trukket den så langt, at det er sjovt at se, hvor længe der går.. 

Men kan også godt følge at hun ikke helt tør - hun har jo aldrig set os/mig før, og så var det jo også i lang tid svært at vurdere, om jeg bare var blevet lidt tykkere..

Ja, det er også lidt det jeg tænker.. Stakkels kvinde hihi.. og så sidder vi bare der og fryder os over hendes små blikke mod maven, men stadig intet spørgsmål Er da heller ikke pænt, at du sidder ned hver gang

Anmeld

23. december 2012

christina92

Ja, den begynder at blive rigtig rund - spændende hvordan det ender!

Narj, det lød ret meget som om han mente i alt.. 

Tusind tak og i lige måde - bliver spændende at fejre jul med bettefisen! 

Ja så kan jeg da godt se problemet  hehe mon ikke det går alligevel! Det er jo tydelig at se at det ikke er fordi du har taget for meget på

Anmeld

23. december 2012

M (:

Baby2påvej skriver:

Mener det heddet 10-15 når man er normalvægtig, det fik min svigerinde at vide, og hun er ca lige så langt som dig.

Det tror jeg altså også er mere realistisk - ville da gerne holde den under 10, men det er nok ikke realistisk, når bebsen gerne skulle tage mindst 2,5 kg på endnu! 

Anmeld

23. december 2012

M (:

christina92 skriver:

Ja så kan jeg da godt se problemet  hehe mon ikke det går alligevel! Det er jo tydelig at se at det ikke er fordi du har taget for meget på

Nej, og kan da også passe mine før-graviditetsbukser, så det sidder da primært på bryster og mave - indtilvidere.. 

Anmeld

23. december 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Ja, det er også lidt det jeg tænker.. Stakkels kvinde hihi.. og så sidder vi bare der og fryder os over hendes små blikke mod maven, men stadig intet spørgsmål Er da heller ikke pænt, at du sidder ned hver gang

Haha, nej, men det er da heller ikke nemt at vandre rundt i det STORE grupperum vi har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.