Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baby2påvej skriver: Fiiin mave, den sidder lige hvor den skal på en høj slank pige Nu ved jeg ikke hvilken læge du har men både min læge i randers ved 1. graviditet og min nuværende sagde mellem 15-20kg til mig fordi jeg er undervægtig.
Fiiin mave, den sidder lige hvor den skal på en høj slank pige Nu ved jeg ikke hvilken læge du har men både min læge i randers ved 1. graviditet og min nuværende sagde mellem 15-20kg til mig fordi jeg er undervægtig.
Hvor er du sød!
Jeg havde BMI på 23 ved start, så regnede da med at 12-15 var ok?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christina92 skriver: Så sjovt at se hvordan den for alvor begynder at tage form og blive rund rund og ikke bare struttende Tror du ikke lægen mente +10 indtil nu?? Rigtig god jul til dig og dine kære
Så sjovt at se hvordan den for alvor begynder at tage form og blive rund rund og ikke bare struttende
Tror du ikke lægen mente +10 indtil nu??
Rigtig god jul til dig og dine kære
Ja, den begynder at blive rigtig rund - spændende hvordan det ender!
Narj, det lød ret meget som om han mente i alt..
Tusind tak og i lige måde - bliver spændende at fejre jul med bettefisen!
WAUW! Jeg ser altid dine tråde (men får dog sjæledent skrevet, typisk) men er du VIMMER en forskel! Du ser super godt ud.
Og lige et sidespring - hvad blev det til med det korte hår? Tror det ville være fint!!
Dinna88 skriver: WAUW! Jeg ser altid dine tråde (men får dog sjæledent skrevet, typisk) men er du VIMMER en forskel! Du ser super godt ud. Og lige et sidespring - hvad blev det til med det korte hår? Tror det ville være fint!!
Årh, hvor er du sød, og tusind tak!
Hm, indtilvidere er det stadig langt, tør nok ikke helt.. Men tror også, at hvis jeg engang tør tage springet, så bliver det nok først efter jeg har født, for tror ikke det er smukt med kort hår og en kæmpe udgroning..
M (: skriver: Årh, hvor er du sød, og tusind tak! Hm, indtilvidere er det stadig langt, tør nok ikke helt.. Men tror også, at hvis jeg engang tør tage springet, så bliver det nok først efter jeg har født, for tror ikke det er smukt med kort hår og en kæmpe udgroning..
Det skal du da ikke tænke på Jamen, okay, så stalker jeg, finder dig og hiver dig med til frisør Ingen undskyldninger!
Dinna88 skriver: Det skal du da ikke tænke på Jamen, okay, så stalker jeg, finder dig og hiver dig med til frisør Ingen undskyldninger!
Haha, var lige ved at sige "deal", men du kunne jo nok godt finde på det - og så svær er jeg nok ikke at finde i denne lille by
M (: skriver: Haha, var lige ved at sige "deal", men du kunne jo nok godt finde på det - og så svær er jeg nok ikke at finde i denne lille by
I am the bomb jeg skal nok finde dig!!
Dinna88 skriver: I am the bomb jeg skal nok finde dig!!
Haha, det vil jeg glæde mig til!
Dejligt, at alt ser fint ud med guldfisken Den ER vokset noget på de sidste par dage, for den er ihvertfald vokset siden vi sagde god juleferie i torsdag
Ayasmor skriver: Dejligt, at alt ser fint ud med guldfisken Den ER vokset noget på de sidste par dage, for den er ihvertfald vokset siden vi sagde god juleferie i torsdag
Seriøst?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128