Min svigerfar (verdensmester i diplomati, host host) sagde engang til mig, at 'ja, du bliver jo nok aldrig tynd'. Den lader vi lige stå et øjeblik...
Hvortil jeg så svarede, at nej det gør jeg nok ikke, men det har jeg accepteret, så venter jeg bare på at resten af verden også accepterer det og blander sig udenom. Eller noget i den retning. Vi har aldrig snakket om det siden
Min poine er, at ens vægt er faktisk noget personligt som man ikke gider have kommenteret. Vi ved da godt selv, hvis vi er for tykke. Svarer lidt til at kommentere på folks flyveører eller noget.
Synes bare du skal sige lige ud til hende at det der gider du ikke have kommentarer på, uden den store ironi eller sarkasme.
At jeg så slet ikke kan forstå en svigermor, der siger sådan til sin svigerdatter der har gjort sig den ulejlighed at bære og føde et barnebarn til hende, det er så en helt anden sag
Og nu må din kæreste daa også lige mande sig lidt op og komme på banen, hvad hvis det var din far der kritiserede ham for et eller andet??
Anmeld