Burde jeg være bekymret ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2012

LBK

Anonym skriver:

har lige snakket med vagtlægen, og det han sagde var at "når jamen det kunne da godt lyde som om du er ved at abortere". og min reaktion er ":-O" så nu prøver min kæreste at ringe til selve sygehuset.

Er da dybt rystet over det svar. Skynd dig at ringe til FG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du hører ikke under fødeganegn før du har været til MD scanningen.

Vagtlægen vil ikke kunne gøre det store er min erfaring. Jeg var 16 uger henne da jeg mistede. Vagtlægen sagde hvis det er spontan abort er der ikke noget at gøre, man må bare se tiden an.

Jeg ville tage til skadestuen og så ville jeg ikke ringe. Bare duk op så er du sikker på at du bliver scannet Dette er også hvad min egen læge havde rådet mig til.

Held og lykke.

Anmeld

22. december 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LBK skriver:

Er da dybt rystet over det svar. Skynd dig at ringe til FG

Dette svar fik jeg også første gang jeg blødte i uge 12..

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

jeg har nu været afsted og kom ned på svanger afdelingen i næstved, som scannede mig (bebsen har det godt).men grunden til jeg blødte er grundet for voldsom sex og at jeg har udviklet celleforandringer under graviditeten...

Anmeld

22. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

jeg har nu været afsted og kom ned på svanger afdelingen i næstved, som scannede mig (bebsen har det godt).men grunden til jeg blødte er grundet for voldsom sex og at jeg har udviklet celleforandringer under graviditeten...

Så skru ned for vildskaben næste gang

Dejligt at høre, at bebs har det godt!

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

RikkeThygesen skriver:

Så skru ned for vildskaben næste gang

Dejligt at høre, at bebs har det godt!

Haha ja det må vi gøre... troede sku ikke det havde så stor betydning sådan noget.... men joooh okay xD

Anmeld

22. december 2012

LBK

Anonym skriver:

Ej hvor lyder det bare dejligt at den lille har det godt 

Anmeld

23. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Haha ja det må vi gøre... troede sku ikke det havde så stor betydning sådan noget.... men joooh okay xD

Blodkarrene er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget sarte under graviditeten, så et lille stød for meget er nok til at de brister hos nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.