Burde jeg være bekymret ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.026 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg og min kære mand havde hygge igår aftes og derefter begyndte jeg at bløde.. ikke meget, men det er taget til i styrke idag. Jeg er gravid i uge 16+5 idag og har en del smerter i underlivet, det gør næsten hamrende ondt omme i lænden osv.

Altså, ehmm burde jeg være bekymret over det ?? jeg har tabt 8 gange før, men er anonym fordi jeg ikke vil kunne søges på dette indlæg..

Hjælp, er nærmest gået i panik lige nu :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Carina:-)

Fat i lægen med det samme.

Blødning skal altid tages alvorligt,men behøver ikke betyde andet end sarte slimhinder.

Håber det bedste.

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Fat i lægen med det samme.

Blødning skal altid tages alvorligt,men behøver ikke betyde andet end sarte slimhinder.

Håber det bedste.

ok jeg vil ringe og høre hvad de siger... skal jeg tage fat i vagtlægen eller i evt den afd. der førhen har haft tjekket mig... ved du noget om det

Anmeld

22. december 2012

banana3

Anonym skriver:

ok jeg vil ringe og høre hvad de siger... skal jeg tage fat i vagtlægen eller i evt den afd. der førhen har haft tjekket mig... ved du noget om det

Du ringer til den vagtlægen der førhen har kigget på dig, og så tøver du ikke en anden gang. Det er alm. At bløde efter sex, så lad os håbe det er en som det skal være, og at i bare gik lidt for meget til den .

Jeg krydser alt

Anmeld

22. december 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Hej piger

jeg og min kære mand havde hygge igår aftes og derefter begyndte jeg at bløde.. ikke meget, men det er taget til i styrke idag. Jeg er gravid i uge 16+5 idag og har en del smerter i underlivet, det gør næsten hamrende ondt omme i lænden osv.

Altså, ehmm burde jeg være bekymret over det ?? jeg har tabt 8 gange før, men er anonym fordi jeg ikke vil kunne søges på dette indlæg..

Skynd dig at ringe til fg... Jeg fik kraftige plukkeveer i uge 16 og der ville de meget gerne scanne mig så vi lige kunne være sikre på at alting var i orden... Vagtlægen sagde til mig at det nok skulle gå over af sig selv... Men det viste sig at jeg var utroligt forstoppet og derfor fik plukkeveer der mindede utroligt meget om veer, så de gav mig en omgang movicol og da jeg var kommet af med noget så gik det hele i sig selv bagefter...

alt hvad jeg kan for dig!

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

har lige snakket med vagtlægen, og det han sagde var at "når jamen det kunne da godt lyde som om du er ved at abortere". og min reaktion er ":-O" så nu prøver min kæreste at ringe til selve sygehuset.

Anmeld

22. december 2012

LBK

Anonym skriver:

Hej piger

Bare se at få ringet.

Anmeld

22. december 2012

Camillos

Anonym skriver:

har lige snakket med vagtlægen, og det han sagde var at "når jamen det kunne da godt lyde som om du er ved at abortere". og min reaktion er ":-O" så nu prøver min kæreste at ringe til selve sygehuset.

ville vagtlægen intet gørr?!!!

Anmeld

22. december 2012

Carina:-)

Anonym skriver:

Jamen ville han slet ikke gøre noget?

Du er da alt for langt henne til at du bare kan gøre det hjemme-Og sygehuset har jo mulighed for at stoppe det hvis det ikke er fremskredet.

Uh altså de vagtlæger 

Anmeld

22. december 2012

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hvis ikke du allerede har gjort det nu, så ringer du til FG og siger hvordan du har det, også gør det altså ikke noget, at du lige fortæller hvilket et røvhul du har snakket med til en vagtlæge!

Jeg er DYBT chokeret over hans svar til dig!!!

Håber på det bedste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.