Så blev navnet til vores lille dreng fundet ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

LinLin

Dejligt navn - det kunne jeg også finde på at kalde min søn, hvis jeg skulle få een til -dem jeg har allerede hedder david og Adam...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

M&N

M (: skriver:

Det er helt ok at du svarer, jeg er vildt nysgerrig på området! Hvordan har du det med at kalde maven ved navn? 

Jeg elsker det For i min verden hedder hun bare det og det kunne bare ikke være anderledes. Manden kalder hende også hendes navn og det er så sødt

Anmeld

21. december 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg elsker det For i min verden hedder hun bare det og det kunne bare ikke være anderledes. Manden kalder hende også hendes navn og det er så sødt

Ja, okay, jeg tror nemlig ikke jeg selv ville bryde mig om det, men der er vi jo heldigvis så forskellige! Er navnet endnu hemmeligt herinde? 

Anmeld

22. december 2012

Mink

DAs mor skriver:

Dejligt navn - det kunne jeg også finde på at kalde min søn, hvis jeg skulle få een til -dem jeg har allerede hedder david og Adam...

Tak skal du ha også rigtig flotte navne dine drenge har og det ville jo også passe super godt ind

Anmeld

22. december 2012

L83

Akmese skriver:

Han skal hedde Isak som sin mor har ønsket siden starten hvis altså det blev en dreng, og mors mavefornemmelse holdt stik. Så det synes far var på sin plads <3 

Rigtig flot navn det skal min dreng os hedde

Anmeld

23. december 2012

Mink

L83 skriver:

Rigtig flot navn det skal min dreng os hedde

Dejligt det er nemlig et flot navn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.