Så blev navnet til vores lille dreng fundet ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.034 visninger
25 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Mink

Han skal hedde Isak som sin mor har ønsket siden starten hvis altså det blev en dreng, og mors mavefornemmelse holdt stik. Så det synes far var på sin plads <3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Koen.

Smukt navn synes jeg

Anmeld

21. december 2012

Pigent

Det er også et sødt navn og kan godt lide i staver det Isak for så det at find ud af hvordan det staves

Anmeld

21. december 2012

Mink

Lærke&Liam. skriver:

Smukt navn synes jeg

Tak skal du ha

Anmeld

21. december 2012

Mink

Barnepigen skriver:

Det er også et sødt navn og kan godt lide i staver det Isak for så det at find ud af hvordan det staves

Ja lige ud af landevejen uden så meget pjat

Anmeld

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Han skal hedde Isak som sin mor har ønsket siden starten hvis altså det blev en dreng, og mors mavefornemmelse holdt stik. Så det synes far var på sin plads <3 

Hvor er det et fint navn! (:

Anmeld

21. december 2012

Mink

M (: skriver:

Hvor er det et fint navn! (:

Tak skal du ha det ved du jo jeg er tosset med :p er i også noget til afklaring ?  

Anmeld

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Tak skal du ha det ved du jo jeg er tosset med :p er i også noget til afklaring ?  

Ja, det vidste jeg godt - men farmand skulle jo lige overtales!

Nej, vi er gået helt i stå i navnesnakken! Vi kan slet ikke finde på noget - hverken drenge- eller pigenavne! 

Anmeld

21. december 2012

Mink

M (: skriver:

Ja, det vidste jeg godt - men farmand skulle jo lige overtales!

Nej, vi er gået helt i stå i navnesnakken! Vi kan slet ikke finde på noget - hverken drenge- eller pigenavne! 

Ja det var dejligt men han synes heldigvis jeg skulle ha den gulerod når nu jeg har stået ene og alene i troen på at det var en lille dreng  

åh nej dog ! Så må vi håbe det bare kommer som et lyn fra en klar himmel når den lille melder sin ankomst 

Anmeld

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja det var dejligt men han synes heldigvis jeg skulle ha den gulerod når nu jeg har stået ene og alene i troen på at det var en lille dreng  

åh nej dog ! Så må vi håbe det bare kommer som et lyn fra en klar himmel når den lille melder sin ankomst 

Haha, dejligt!  

Ja, det må man håbe - men det bliver nok også nemmere, når vi ser den lille fisk, og finder ud af, om det er pige eller drengenavne vi skal lede efter! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.