Så blev navnet til vores lille dreng fundet ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

Mink

M (: skriver:

Haha, dejligt!  

Ja, det må man håbe - men det bliver nok også nemmere, når vi ser den lille fisk, og finder ud af, om det er pige eller drengenavne vi skal lede efter! 

Ja jeg er godt nok også spændt på hvad der gemmer sig derinde   man ser jo også tit at gravide har fundet et navn og så passer det ikke når den lille kommer ud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

Ja jeg er godt nok også spændt på hvad der gemmer sig derinde   man ser jo også tit at gravide har fundet et navn og så passer det ikke når den lille kommer ud  

Er I slet ikke bekymrede for det?

Anmeld

21. december 2012

M&N

Akmese skriver:

Han skal hedde Isak som sin mor har ønsket siden starten hvis altså det blev en dreng, og mors mavefornemmelse holdt stik. Så det synes far var på sin plads <3 

Sikke et fint navn Hvor langt er du? Vi valgte også selv navnet til vores datter forholdsvis hurtigt - det kom bare til os. Jeg havde dog også et navn fra starten, som manden også kunne lide, men det passede bare ikke da det så endelig var. Hehe. 

Anmeld

21. december 2012

M&N

Jeg er lidt bekymret for det - og derfor har vi også valgt at fortælle vores til familie og meget tætte venner og ikke hele facebook eller lignende. Men efter 3D og snakken med maven, så hedder hun bare det vi kalder hende. Kan slet ikke forstille mig et andet navn til vores prinsesse 

Sorry - jeg lige også svarede på dit spørgsmål til TS!

Anmeld

21. december 2012

M (:

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg er lidt bekymret for det - og derfor har vi også valgt at fortælle vores til familie og meget tætte venner og ikke hele facebook eller lignende. Men efter 3D og snakken med maven, så hedder hun bare det vi kalder hende. Kan slet ikke forstille mig et andet navn til vores prinsesse 

Sorry - jeg lige også svarede på dit spørgsmål til TS!

Det er helt ok at du svarer, jeg er vildt nysgerrig på området! Hvordan har du det med at kalde maven ved navn? 

Anmeld

21. december 2012

Mink

jo lidt men jeg nyder bare allerede at kunne sige "isak" og alle ved det er det navn vi har valgt men altså duer det ikke når han kommer ud så tager vi det til den tid  

Anmeld

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

jo lidt men jeg nyder bare allerede at kunne sige "isak" og alle ved det er det navn vi har valgt men altså duer det ikke når han kommer ud så tager vi det til den tid  

Ja, og så er det jo heller ikke værre.. Vores fisk har jo også et kælenavn, og det forsvinder jo også ved fødslen, så det skulle nok kunne gå (:

Anmeld

21. december 2012

Mink

BabyWish2012 <3 skriver:

Sikke et fint navn Hvor langt er du? Vi valgte også selv navnet til vores datter forholdsvis hurtigt - det kom bare til os. Jeg havde dog også et navn fra starten, som manden også kunne lide, men det passede bare ikke da det så endelig var. Hehe. 

Tak skal du ha jeg er 15+5 i dag men har altid været vild med det navn og da min mavefornemmelse så holdt stik var jeg ikke i tvivl og manden kan også lide det .. Alle ved det er det vi har valgt ! Og synes jeg knytter mig ekstra til ham nu ved at kunne kalde ham ved navn ! Og altså hvis det viser sig det ikke passer til ham så tager vi det til den tid  

Anmeld

21. december 2012

Mink

Ja, og så er det jo heller ikke værre.. Vores fisk har jo også et kælenavn, og det forsvinder jo også ved fødslen, så det skulle nok kunne gå (:

nej altså andre folk knytter sig jo heller ikke til navnet på samme måde

Anmeld

21. december 2012

M (:

Akmese skriver:

nej altså andre folk knytter sig jo heller ikke til navnet på samme måde

Nej, gør de ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.