Maaaad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Kief31

Jeg har næsten ikke lyst til noget.. Jo, men ved bare ikke hvad Er lækkersulten, men kan slet ikke komme på noget jeg kan lide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

annec

Carolinemama skriver:

Eeeej! lad os bytte ;D 

Jeg er allerede over grænsen for hvad sundhedsstyrelsen anbefaler at man tager på under en hel graviditet 
Så nu prøver jeg lige at stramme lidt op og besøge fitness centeret noget oftere de sidste små 3 måneder her.

Men det gør absolut ikke trangen til de søde sager mindre.. 

hvor langt er du henne i din graviditet ?

har du hele tiden haft det sådan med mad?

Åh vil godt bytte lidt :-) 

er 15 uger henne, og har tabt 2 kilo.. Nej det er blevet værst her de sidste 4 uger hvor langt er du henne??

skal forresten til kønsscanning i dag.. Glæder mig!  

Anmeld

20. december 2012

Lunae

Carolinemama skriver:

Som overskriften siger så har jeg bare lyst til mad hele tiden!

Det er faktisk lidt forfærdeligt 

Kan spise konstant.

Og det er søde sager jeg har lyst til 

Byt med mig! Jeg har vanvittig madlede og føler mig sgu døden nær

Anmeld

20. december 2012

Victoria2013

Carolinemama skriver:

Som overskriften siger så har jeg bare lyst til mad hele tiden!

Det er faktisk lidt forfærdeligt 

Kan spise konstant.

Og det er søde sager jeg har lyst til 

Jeg har også haft den dér sult næsten hele tiden mens jeg har været gravid indtil videre... jeg kan spise en god, sund og mættende frokost og en time efter, så er jeg sulten igen

og må indrømme det er lidt svært at holde sig til sunde snacks her i december, når det man har allermest lyst til faktisk er en Marabou m. Daim-chokolade... eller småkager eller noget andet lækkert...

syntes også godt jeg snart må stoppe med at være så sulten, er 14+0 i dag og der er jo lang vej igen...

Anmeld

20. december 2012

Carolinemama

Kief31 skriver:

Jeg har næsten ikke lyst til noget.. Jo, men ved bare ikke hvad Er lækkersulten, men kan slet ikke komme på noget jeg kan lide

Hehe den sulgt kender jeg også godt ;D

Men skal nok hurtigt finde noget at stille denne sult med. Smiler

Anmeld

20. december 2012

Carolinemama

annec skriver:

Åh vil godt bytte lidt :-) 

er 15 uger henne, og har tabt 2 kilo.. Nej det er blevet værst her de sidste 4 uger hvor langt er du henne??

skal forresten til kønsscanning i dag.. Glæder mig!  

Nåårh okay, det kan nå at vende sig ;D 
Jeg er uge 29 (: 

Eeeeej hvor spændende!

Man kan næsten ikke vente når man går og venter og tæller minutter til sidst 

Når nu man er så nysg. at man skal have det afvide, som vi også var  Du må lige opdatere et indlæg senere om det er en lille prins eller prinsesse du venter dig.

Anmeld

20. december 2012

Carolinemama

Lunae skriver:

Byt med mig! Jeg har vanvittig madlede og føler mig sgu døden nær

Hiihi ;D 

Anmeld

20. december 2012

Carolinemama

Kia2013 skriver:

Jeg har også haft den dér sult næsten hele tiden mens jeg har været gravid indtil videre... jeg kan spise en god, sund og mættende frokost og en time efter, så er jeg sulten igen

og må indrømme det er lidt svært at holde sig til sunde snacks her i december, når det man har allermest lyst til faktisk er en Marabou m. Daim-chokolade... eller småkager eller noget andet lækkert...

syntes også godt jeg snart må stoppe med at være så sulten, er 14+0 i dag og der er jo lang vej igen...

Jaaa det er jo det, det unfair med december måned og alle de lækre jule fristelser.. Men hvad fanden vi skal jo også hygge os lidt engang imellem.. Du har tid til at stramme lidt op igen ;D 

har nogle veninder som bare har spist som svin for at sige det lige ud altså og de tog mellem 7-10 kilo på..

Ogsså kommer jeg her som bare skal kigge på et stykke chokolade så tager jeg et kilo på altså..

Det er også lidt unfair ;D 

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Carolinemama skriver:

Eeej hvor skægt!

Når men dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der har lyst til at fylde mig hele tiden 

Smiler.. Der må være noget med os tøser og søde sager ;D 

Ej men det er helt vildt, der kan gå en halv time imellem måltiderne hvor jeg BARE er sulten igen.

Kroppen skriger efter noget energi!

Hvor meget tog du på ? 

De kloger hoveder siger:

Vist du venter en dreng - har du lyst til surt

Vist du venter en pige - har du lyst til sødt

Det sjove er - da jeg var gravid første gang, kunne jeg få lysten til syltede agurker 24-7, nogle gange stod jeg op kl. 3-4 stykker om natten, og måtte bare have syltede agurker.. Jeg/vi mistede babyen da jeg var 9 uger henne, så vi kendte ikke kønnet.

Så blev jeg gravid igen - med Laura - og der kunne jeg IKKE tåle lugten af syltede agurker - vist Daniel eller andre spiste det, måtte jeg forlade rummet, ja engang måtte jeg forlade min svigerforældres lejlighed pga lugten. Der havde jeg derimod lyst til sukker 24-7. Daniel måtte og ud og køre efter slik (især vingummi var et hit)..

Vi kendte ikke kønnet - men havde selv gættet på pige pga lysten til det søde.

Jeg tog imellem 10-12 kg. på (Laura vejede 2580 gram og var 46 cm. da hun kom til verden - 9 dage før termin/planlagt kejsersnit)

Anmeld

20. december 2012

Carolinemama

Nadia&Daniel skriver:

De kloger hoveder siger:

Vist du venter en dreng - har du lyst til surt

Vist du venter en pige - har du lyst til sødt

Det sjove er - da jeg var gravid første gang, kunne jeg få lysten til syltede agurker 24-7, nogle gange stod jeg op kl. 3-4 stykker om natten, og måtte bare have syltede agurker.. Jeg/vi mistede babyen da jeg var 9 uger henne, så vi kendte ikke kønnet.

Så blev jeg gravid igen - med Laura - og der kunne jeg IKKE tåle lugten af syltede agurker - vist Daniel eller andre spiste det, måtte jeg forlade rummet, ja engang måtte jeg forlade min svigerforældres lejlighed pga lugten. Der havde jeg derimod lyst til sukker 24-7. Daniel måtte og ud og køre efter slik (især vingummi var et hit)..

Vi kendte ikke kønnet - men havde selv gættet på pige pga lysten til det søde.

Jeg tog imellem 10-12 kg. på (Laura vejede 2580 gram og var 46 cm. da hun kom til verden - 9 dage før termin/planlagt kejsersnit)

Nåår der kan man bare se, det vidste jeg ikke (: 

Når men så er der ingen tvivl om at jeg venter en pige med sikkerhed hvis det holder stik. smiler

Chokolade kan jeg især godt lide og manden tager selv chokolade med hjem så han slipper for at hente senere ;D griner..

Når imellem 10-12 var ikke meget.

Hvad med motion havde du energi til det ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.