Maaaad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2012

Carolinemama

Fwf skriver:

Jeg har det lige omvendt dig, nogle dage har jeg bare ikke lyst til noget , og 2 kiks er alt jeg kan klare på en hel dag, søde sager kan jeg kun klare meget lidt af :I

så kender ikki så meget til det at have lyst til mad hele tiden :I 

Øv øv. To kiks det var godt nok ikke meget.

Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i  griner. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

FF

Carolinemama skriver:

Øv øv. To kiks det var godt nok ikke meget.

Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i  griner. 

Neeej det er ikke meget, prøver oftes på at spise mere , selv om jeg ikke rigtigt har lyst :I 

Hehehe De kan jeg godt forstå , havde faktist tænkt at når jeg blev gravid, vil jeg sikkert spise løs hele tiden , men sådan er det ikke for mig :I 

hehe men sjovt hvor forskelligt de er

Anmeld

19. december 2012

Carolinemama

Fwf skriver:

Neeej det er ikke meget, prøver oftes på at spise mere , selv om jeg ikke rigtigt har lyst :I 

Hehehe De kan jeg godt forstå , havde faktist tænkt at når jeg blev gravid, vil jeg sikkert spise løs hele tiden , men sådan er det ikke for mig :I 

hehe men sjovt hvor forskelligt de er

Jaa det er skægt, der er bare ikke to graviditeter som er ens 

Hvor meget har du taget på indtil videre ? hvis jeg må spørger og hvor langt er du henne?

Anmeld

19. december 2012

FF

Carolinemama skriver:

Jaa det er skægt, der er bare ikke to graviditeter som er ens 

Hvor meget har du taget på indtil videre ? hvis jeg må spørger og hvor langt er du henne?

endelig spørge  

Jeg vejede 56kg inden jeg blev gravid, tabte mig 2 kilo( 54kg) den første månede, og nu  vejer nu 57,8 kg

Jeg er 22+3  

Anmeld

19. december 2012

Carolinemama

Fwf skriver:

endelig spørge  

Jeg vejede 56kg inden jeg blev gravid, tabte mig 2 kilo( 54kg) den første månede, og nu  vejer nu 57,8 kg

Jeg er 22+3  

Det må da være meget dejligt med næsten kun 2 ekstra kilo indtil videre  Det bliver ikke svært for dig at komme tilbage til normal vægten igen. 

Lidt sværer med mig, men jeg prøver at stramme mig lidt an nu her de sidste små 3 måneder da jeg er i uge 29 og allerede skulle have født hvis man ser efter den anbefalede vægt grænse. Hehe 

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

Carolinemama skriver:

Jaaaa lige præcis den der kender jeg godt! En deeejlig stor potion.

Mig og Yogurt er også rigtig gode venner om aften
Med bananer og müsli crunch.. Mmmh! 

Hvor langt er du henne?

I dag var det kiwi/vanilje yoghurt med hjemmelavet müsli

Jeg er 21+2 i dag og jeg har haft brug for at spise enten noget yoghurt, rugbrød eller knækbrød om aftenen inden jeg skal i seng

Anmeld

19. december 2012

FF

Carolinemama skriver:

Det må da være meget dejligt med næsten kun 2 ekstra kilo indtil videre  Det bliver ikke svært for dig at komme tilbage til normal vægten igen. 

Lidt sværer med mig, men jeg prøver at stramme mig lidt an nu her de sidste små 3 måneder da jeg er i uge 29 og allerede skulle have født hvis man ser efter den anbefalede vægt grænse. Hehe 

Neej det bliver det nok ikke , men man ved nu aldrig om måske man tager meget på de siste 4 måneder der er tilbage hehe

hehe okaaay det klarer du  

Anmeld

19. december 2012

Carolinemama

tarkoflen skriver:

I dag var det kiwi/vanilje yoghurt med hjemmelavet müsli

Jeg er 21+2 i dag og jeg har haft brug for at spise enten noget yoghurt, rugbrød eller knækbrød om aftenen inden jeg skal i seng

Nøøj hvor det lyder lækkert med hjemmelavet, jeg får helt lyst til at lave noget selv (: Hehe eej det går ikke, ikke mere for idag.

Jaa brød er også altid dejligt, men knækbrød er sku for tyndt. Smiler.

Hvad har du taget på indtil videre? hvis jeg må spørger selvf 

Anmeld

19. december 2012

Carolinemama

Fwf skriver:

Neej det bliver det nok ikke , men man ved nu aldrig om måske man tager meget på de siste 4 måneder der er tilbage hehe

hehe okaaay det klarer du  

Naah det kan godt være at du vender ;D 

Ja selvf gør jeg det (: bliver jeg nød til kan man sige, smiler. 

Anmeld

19. december 2012

tarkoflen

Carolinemama skriver:

Nøøj hvor det lyder lækkert med hjemmelavet, jeg får helt lyst til at lave noget selv (: Hehe eej det går ikke, ikke mere for idag.

Jaa brød er også altid dejligt, men knækbrød er sku for tyndt. Smiler.

Hvad har du taget på indtil videre? hvis jeg må spørger selvf 

Uhmm elsker knækbrød med ost... Har fundet sådan nogle wasa sport og nogle solrunta tror jeg de hedder, de er ret gode

Jeg har ikke helt styr på min startvægt på vores egen vægt, for vi havde ikke en, da jeg blev gravid, men vil skyde på omkring 3 kg... JM ville ikke bruge tid på at veje mig, havde ellers håbet, at få et tal der, men jeg må vente til jeg kommer til læge efter nytår, så er det også den samme vægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.