Født for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

blomst84

norenberg skriver:

Jeg fødte til tiden to gange tredie gang 27+4 fik ud af den blå luft bare presse veer og var 9 cm åben uden at have mærket noget til det de fandt aldrig ud af hvorfor....er nu gravid med nr 4 og pt er livmoder halsen afkortet fra 4,5 cm til 3,8 cm de sidste 4 uger ikke noget de er bekymret over men får nu målt livmoderhalsen hver 4 uge...så håber at gå tiden ud....

Det var godt nok tidligt 27+4  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

VIPpigen

L er født 35+2, og svaret fra jm var efter fødslen at jeg nok var gået i gang pga. Stress.

3 uger inden jeg fødte var jeg indlagt 3 dage hvor jeg fik lungemodner, og blev fulgt tæt pga tegn på for tidlig fødsel. Min egen læge havde lige sygemeldt mig fra arbejdsprøvning ved kommunen, fordi de stressede mig. Havde hun ikke sygemeldt mig, så havde sygehuset gjort det. Men da jeg blev udskrevet hev kommunen stadig i mig, og ringede fordi jeg SKULLE  komme og lave nogen papir. Så derfor var jm helt sikker i sin sag. De havde taget alverdens tests både 3 uger inden, og da jeg kom ned med begyndende veer dagen før jeg fødte. Alle testene viste INTET. 

Anmeld

1. januar 2013

KarinaBF

blomst84 skriver:

Hold da op du har været meget igennem Så altså svangerskabsforgiftning alle 3 gange... 

Havde "kun" forhøjet blodtryk 2 gang det var ikke svangerskabsforgiftning men kunne nok havde ente med det hvis jeg havde fået lov at gå længere.

Og jeg har samme mand og har også fået at vide at chancen var der for at få det igen så blev fulgt virkelig tæt både 2 og 3 gang

Anmeld

4. januar 2013

Tanja1234

Mit vand gik i uge 16 - opdaget i uge 19 af lægerne.

Derefter fik vi besked på at vi ikke skulle regne med at det ville blive til et levende barn.

Men vi holdt ud og jeg fødte ved planlagt kejsersnit 33+6.

Ingen ved hvorfor vandet gik så tidligt. Muligvis er det en fejlproduktion i hinderne omkring graviditeten. Har fået at vide at det sandsynligvis ikke vil kunne ske igen hvis vi vil have nr. 2.

Anmeld

4. januar 2013

Mariajny

jeg fødte 34+0, vandet gik i uge 33+3. her med nummer to er jeg nu gravid i uge 35+2

Anmeld

4. januar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg fødte i 28+1

Anmeld

4. januar 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg fødte i 28+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.