Født for tidligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.600 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. december 2012

blomst84

.. Ved du hvorfor du fødte for tidligt? var der nogen grund eller gik fødslen bare igang? jeg spørger af ren nysgerrighed og fordi jeg er liiidt bange for at føde for tidligt... Håber i vil svare 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

piap

blomst84 skriver:

.. Ved du hvorfor du fødte for tidligt? var der nogen grund eller gik fødslen bare igang? jeg spørger af ren nysgerrighed og fordi jeg er liiidt bange for at føde for tidligt... Håber i vil svare 

jeg fødte i uge 32  pga jeg fik en vaccine mod svineindfluenza og der igennem udviklede jeg svagerskabsforgifting

Anmeld

19. december 2012

blomst84

piap skriver:

jeg fødte i uge 32  pga jeg fik en vaccine mod svineindfluenza og der igennem udviklede jeg svagerskabsforgifting

Blev du så sat igang eller gik fødslen bare igang af sig selv?

Anmeld

19. december 2012

Lusi

blomst84 skriver:

Fødte begge gange pga. Svangerskabsforgiftning. Men hvorfor man får det ved jeg faktisk ik.
Og min egen læge, sagde så også efterfølgende, at man faktisk ik kan få det flere gange, hvis faderen er den samme (som det er i mit tilfælde)
Så jeg var åbenbart super uheldig!

Fødte 35+4 og 30+1

Anmeld

19. december 2012

Møller

Har du født for tidligt før ? hvorfor er du bange for at føde for tidligt ? har du mange plukveer ?

Anmeld

19. december 2012

blomst84

Lusi skriver:

Fødte begge gange pga. Svangerskabsforgiftning. Men hvorfor man får det ved jeg faktisk ik.
Og min egen læge, sagde så også efterfølgende, at man faktisk ik kan få det flere gange, hvis faderen er den samme (som det er i mit tilfælde)
Så jeg var åbenbart super uheldig!

Fødte 35+4 og 30+1

Blev du så sat igang? eller gik du igang?

Anmeld

19. december 2012

blomst84

Møller skriver:

Har du født for tidligt før ? hvorfor er du bange for at føde for tidligt ? har du mange plukveer ?

Sidst fødte jeg 38+0... men det er bare efter jeg har set et program om for tidligt fødte...

Anmeld

19. december 2012

Lusi

blomst84 skriver:

Blev du så sat igang? eller gik du igang?

Nej jeg fik akut kejsersnit begge gange..

Anmeld

19. december 2012

TbCp

I begge mine graviditeter fik jeg rigtig mange plukveer og blev sygemeldt i uge nogen-og-tyve.

Første gang gik vandet da jeg var i uge 35+2 og en times tid senere gik veerne igang.

2. gang fik jeg veer i uge 31+2 og fødte i 32+2

De har ikke kunne sige hvad der var galt.

Anmeld

19. december 2012

piap

blomst84 skriver:

Blev du så sat igang eller gik fødslen bare igang af sig selv?

jeg fik lavet et akut kejsersnit havde de ikke taget vores datter ud der var hun død og måske også mig... (har i dag den meste aktive lækkere datter som man ikke kan mærke på der er født for tidlig) jeg var rigtig syg, de 4 døgn jeg havde det.. efterfølgende var de meget obs på mig for mit blodtryk ikke ville falde og jeg blev ved med at ha det så skidt.. men fik en masse medicin, som slog sygdommen ned  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.