Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: hvordan gik det ?
hvordan gik det ?
Det gik godt til jordmor. Hun lavede hindeløsning på mig. Men min pige er desværre ikke kendnu endnu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TeamRocket skriver: Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi
Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi
Hehe okay. Det var den 20. Jeg fik lavet hindeløsning på min termin. Men min pige desværre ikke kommet endnu
Miss Church skriver: Det tænker jeg også? Er spændt på om der er sket noget
Det tænker jeg også?
Er spændt på om der er sket noget
fik laver hindeløsning den 20på mln termin. Min pige er desværre ikke kommet endnu
Sas1990 skriver: fik laver hindeløsning den 20på mln termin. Min pige er desværre ikke kommet endnu
Hun kommer i morgen.
Emily2012<3 skriver: Hun kommer i morgen.
Hehe det blir spænde men tror jeg ikke
Ej du må snart være træt af at vente! Hvem ved, måske kommer hun i morgen håber hvert fald snart at hun kommer
Miss Church skriver: Ej du må snart være træt af at vente! Hvem ved, måske kommer hun i morgen håber hvert fald snart at hun kommer
Er os træt af at vente. Hehe måske. Håber jeg os
Sas1990 skriver: Er os træt af at vente. Hehe måske. Håber jeg os
Er der stadig ikke sket noget? :-)
annec skriver: Er der stadig ikke sket noget? :-)
Nej desværre
Sas1990 skriver: Nej desværre
Stadig ingenting?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128