Termin i morgen og skal til jordmor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Sas1990

Har termin i morgen og skal til jordmor i morgen, hvis der ikke sker noget i nat. Hun ville lave hindeløsning på mig, hvis hun kan. Så krydser finger for hun kan og at det ville sætte noget i gang, for ville helts ikke holde jul på sygehuset og ville self holde det med min lille pige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

JS<3

Sas1990 skriver:

Har termin i morgen og skal til jordmor i morgen, hvis der ikke sker noget i nat. Hun ville lave hindeløsning på mig, hvis hun kan. Så krydser finger for hun kan og at det ville sætte noget i gang, for ville helts ikke holde jul på sygehuset og ville self holde det med min lille pige.

Jeg krydser fingre for at baby kommer inden jul, så han/hun kan være med til at jule hygge (:

Anmeld

19. december 2012

Sas1990

JS<3 skriver:

Jeg krydser fingre for at baby kommer inden jul, så han/hun kan være med til at jule hygge (:

tak kryds alt hvad der kan krydses;D

Anmeld

19. december 2012

Miss BananaHammock

Sas1990 skriver:

Og sender ve støv!!!

Anmeld

19. december 2012

Sas1990

Miss BananaHammock skriver:

Og sender ve støv!!!

tak det er jeg glad for.

Anmeld

19. december 2012

M&N

19. december 2012

Sas1990

BabyWish2012 <3 skriver:

tak;D

Anmeld

22. december 2012

Camillos

Sas1990 skriver:

tak;D

hvordan gik det ?

Anmeld

22. december 2012

TeamRocket

Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi

Anmeld

22. december 2012

Miss Church

TeamRocket skriver:

Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi

Det tænker jeg også? 

Er spændt på om der er sket noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.