Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har termin i morgen og skal til jordmor i morgen, hvis der ikke sker noget i nat. Hun ville lave hindeløsning på mig, hvis hun kan. Så krydser finger for hun kan og at det ville sætte noget i gang, for ville helts ikke holde jul på sygehuset og ville self holde det med min lille pige.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sas1990 skriver: Har termin i morgen og skal til jordmor i morgen, hvis der ikke sker noget i nat. Hun ville lave hindeløsning på mig, hvis hun kan. Så krydser finger for hun kan og at det ville sætte noget i gang, for ville helts ikke holde jul på sygehuset og ville self holde det med min lille pige.
Jeg krydser fingre for at baby kommer inden jul, så han/hun kan være med til at jule hygge (:
JS<3 skriver: Jeg krydser fingre for at baby kommer inden jul, så han/hun kan være med til at jule hygge (:
tak kryds alt hvad der kan krydses;D
Miss BananaHammock skriver: Og sender ve støv!!!
Og sender ve støv!!!
tak det er jeg glad for.
BabyWish2012 <3 skriver:
tak;D
Sas1990 skriver: tak;D
hvordan gik det ?
TeamRocket skriver: Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi
Hvis du fik lavet hindeløsning igår er chancen for du føder de nærmeste dage inkl d 24 da ret stor? Det sagde min jdm ihvertfald og derfor villehun intet gøre før efter jul- dvs d 25 :-P men er da spændt på at hører din update? Hihi
Det tænker jeg også?
Er spændt på om der er sket noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128