MorTilEnPrinsesse skriver:
Ren nysgerrighed og kedsomhed kommer dette spørgsmål... 
Hvorfor ammer du ikke? - Hvor længe har dit barn været flaskebarn? - Gylper dit barn meget efter sin flaske? Hvor gammel er dit barn & hvor meget MME spiser det ca - Hvilken slags MME har du valgt at give dit barn... ??
Jeg vil gerne starte med at besvare mine spørgsmål...
- Jeg ammer ikke fordi jeg efter 7 dage kun kunne producere blod, hvilket jeg først opdagede efter jeg en dag malkede ud pga smerter.
- Det har hun så været i ca 2 måneder. 
- Hun gylper ikke så meget mere som i starten, men der kan da komme lidt engang imellem.
- Min datter er 3 måneder den 30 Dec, og hun spiser ca 180 Ml 4-5 gange i døgnet.
- Vi har valgt NAN1 nu her, men den første måned brugte vi NAN HA! 
Fortsat god aften & rigtig glædelig jul...
Ella blev ammet i ca 5 uger, og blev flaskebarn fordi jeg bare ikke kunne holde det ud, synes det var voldsom ubehagligt, Og er MEGET forfængelig så kunne ikke amme hvis der var andre end min kæreste, blev faktisk helt syg psykisk fordi jeg følte jeg skulle. Gør det ALDRIG igen, så den næste bliver flaskebarn fra dag 1
Ella gylpede voldsomt meget, som i stråle gylp så skiftede vi fra Allomin til NAN 1, det hjalp en smule.
Ella er 10 mdr og spiser ca 400 ml pr døgn af 3 flasker. Hun har svært ved at spise generelt, men det går meget bedre
Ellers spiste hun ca 80 ml pr gang og spiste så bare oftere, det hjalp også på gylpen.
Håber du kunne bruge det til lidt.
God jul