MorTilEnPrinsesse skriver:
Ren nysgerrighed og kedsomhed kommer dette spørgsmål... 
Hvorfor ammer du ikke? - Hvor længe har dit barn været flaskebarn? - Gylper dit barn meget efter sin flaske? Hvor gammel er dit barn & hvor meget MME spiser det ca - Hvilken slags MME har du valgt at give dit barn... ??
Jeg vil gerne starte med at besvare mine spørgsmål...
- Jeg ammer ikke fordi jeg efter 7 dage kun kunne producere blod, hvilket jeg først opdagede efter jeg en dag malkede ud pga smerter.
- Det har hun så været i ca 2 måneder. 
- Hun gylper ikke så meget mere som i starten, men der kan da komme lidt engang imellem.
- Min datter er 3 måneder den 30 Dec, og hun spiser ca 180 Ml 4-5 gange i døgnet.
- Vi har valgt NAN1 nu her, men den første måned brugte vi NAN HA! 
Fortsat god aften & rigtig glædelig jul...
- Jeg ammer ikke fordi:
Da jeg fødte min første datter, havde jeg en meget dårlig støtte fra sygehus, og sundhedsplejersker. Jeg blev efter få dage med amning, meget meget syg, over 40 i feber, rystede helt vildt, havde sindsyge smerter i brysterne, og det gjorde rigtig rigtig ondt, når hun skulle tage fat, det resulterede i at jeg ikke kunne sove om natten, pga smerter, og det udviklede sig til sidst til en gang brystbetændelse! -
Ligemeget hvor jeg bad om "råd/hjælp" så fik jeg bare at vide "det går over, du må ikke give op, det er ikke godt for din baby" " du kan sove når du bliver gammel, hvordan tror du det var i gamle dage" JA, sådan var svarene til mig, så jeg kørte jo på, for hvad ved en førstegangs mor

Til sidst endte det der, hvor jeg slet ikke havde lyst til at være sammen med min datter, frygten for hun bad om mad, og skulle tage fat i mine ømme ømme bryster! Heldigvis var min kæreste obs, og vi besluttede sammen at nu skulle jeg ikke kæmpe med at amme mere, og han støttede mig at hun begynde på flaske. Hele denne oplevelse, sad i mig da jeg skulle ha nummer 2. jeg havde sagt til mig selv, at jeg ville give det et forsøg igen med at amme, men ligeså snart hun tog fat første gang, kunne jeg bare mærke at det ikke ville gå, og jeg var ved at tude ved tanken om at amme. Så hun blev ammet 1 uge, og så stoppede jeg. MED GOD SAMVITTIGHED!
- Hun gylper i perioder, og de dage hun gør, der kan hun godt gylpe meget.
- Min datter er 4 måneder på fredag, og hun spiser mellem 135 -200 ml pr flaske 6 gange dagligt. Lige i øjeblikket er der ingen rytme i om der går 2 eller 4 timer, da hun er midt i sit 19 ugers tigerspring.

arhh...
Vi bruger i øvrigt også NAN1 - men startede med Allomin syrnet da hendes mave var lidt skør i starten. Det viste sig dog at det var d-dråberne hendes mave ikke kunne tåle. Så efter vi skiftede d-dråber ud med Active d-cod liver oil, har der ingen problemer været

God jul herfra!